easy virtue



Tol päeval peale Tõnis Mägi kontserdit käisin ma veel oma hea sõbra Kertu juures väiksel tsätti-filmiõhtul. Mõnus dipp ja krõps ning "Fired Up!".
Pühapäevane päev möödus mul üksinda oma toas filme või telekat geekides. Sain ära vaadatud enda vahele jäänud osa 90120st ning kolm filmi. "The Ugly Truth" ühes minu lemmiku Katherine Heigliga. "The Proposal", mis oli üsna ettearvatav Ameerika komöödia, kuid siiski peab tunnistama, et täitsa heanormaalne film oli. Last but not least "Easy Virtue", mis muutis Jessica Biel'i minu silmis palju ägedamaks. See oli üks ütlemata hea komöödia-draama. Me like it.

Igatahes oli üks mõnus päev ja mul on hea meel, et ma sain filme ära vaadatud. Ma pole ammu enam saanud rahus neid jälgida.

Täna lähen peagi enda kikusid parandama, mis on nii õõvastav. Ma ju kardan hambaaaarste. :'( Neljapäeval jälle. :)

Aga õnneks peale poolt kolme läheb jälle kõik paremaks, sest siis tuleb Kaisa mulle külla ja siis meil on meie igasuvine Kaisa-Sus time. Ning kella seitsmeks lähme koos laulma, sest on ju vaja Slovakkia jaoks õppida-harjutada.

Side lõpp. ma ei viitsi rohkem.

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji