monkey sees, monkey does.


Olen näinud, olen teinud.
Esmaspäeval otsustasime õe ja isaga, et tahaks vihma eest sõita kuhugi, kus päike paistab. Enne seda aga pidin ma käima hambaarstil. Et kella poole üheksaks jõuda arstile, pidin ma tunnike varem ärkama. Keeruline tegevus kroonilisele unelejale. Kuid sain hakkama ning pidin taas taluma tuimestuseta puurimist ja jura. Appi, mulle ei meeldi hambaarstid. Kuid järgmine nädal jälle. Kaks korda.
Hiljem igatahes panime kummikud jalga ja istusime autosse. Jõudsimegi kuskile teise maakonda, kus päike säras, aga ega see ei takistanud vihmal ladistada. Sai Rauli juures einel käidud ning vanaisa-vanaemaga paar sõna juttu vestetud. Ma polnudki neid ammu näinud ning Väike-Maarja tänavatel polnud ammu kolatud, kuid see mure sai nüüd murtud. Sealt edasi ootas meid hüljes nimega Poiss, palju kalu ja vihma ning Rakvere linnuse külastus. Linnuses olid piinakambrid, kitsed-lambad-haned, vähe inimesi ja sada imevigurit. Veidrad pildid, mõõgavõitlused ja kojusõit.
Hiljem peatusime Põhjakeskuses, kus tehti kerge Hesi eine vanade aegade mälestuseks ning kooliasjade šoping, sest järsku ma taipasin, et hiljem mul enam nende ostmiseks võimalust pole. Rimis oli väga meeldiv allahindlus ning ma sain päris mitu head ostu tehtud. Kuigi ma tahaksin kurta, et praegusel ajal on jooneline vihik defitsiidiks.
Šoping lõpukorral, vurasime koju tagasi. Kell pool kaksteist avasin koduukse ja läksin pugesin otsejoones voodisse.

Teisipäev oli mõeldud pealinna külastamiseks. Teel linna kirjutasin almanahhi valmis ning linnas käisin loomaaias. Esimest korda nägin, et hippod olid veest väljas ning tatsasid ringi ja et elevandid ning maod oskavad ka aktiivsed olla. Kahju, et mõmmid, lõvid ja šimpansid kuhugi peitu olid pugenud. Nemad olidki täiest õnnest puudu.
Hiljem käisime šoppamas ja pugimas. Ostsime uued padjad ja nuudleid erineva lihaga.
Õhtul oli kodus näha kolme väsinud inimest ja palju unenägusid.

Tänast päeva alustasin kell viis, mil õde hakkas enda sättima Soome minekuks. Sel ajal kui tema einestas, pidin mina pakkuma temale seltsi. Kui õde lahkus magasin ma 7h veel magusat und. Seejärel lebosin, vaatasin telekat, käisin Agel külas, käisin 2x poes ning kõige selle vahel suutsin õhtused plaanid ka veel teha. Kuna mul oli väike home alone, sest ema oli ka juba Soome läinud, siis otsustasin oma sõbrannade jaoks veidi vaeva näha. Seega kutsusin nad külla ning lubasin neid veidi kostitada. Selle jaoks võtsin ma kapist välja äsjaostetud munad ja jahu ning seal veidi kauem olnud piima ja asusin esimest korda elus pannkooke küpsetama. Olgem ausad, kuradi hästi tulid välja. Tillukesed, pehmed ja magusad. Nende kõrvale tegin ise mustikatoormoosi ja panin nii mõnegi küünla põlema. Kui Mammu ja Mary juba mugavalt minu toas istusid, rääkisime veidi kergejõustiku juttu (sest ometigi on ju Berliini MM, mida me kõik hoolega jälgime). Kertu tulekut me ei jõudnud ära oodata ning hakkasime enne pannkooke sööma. Njom-njom. Ma arvan, et neid ma teen küll teinekord veel. (: Millalgi tuli Kertu ka ja millalgi läks Mammu ära ja siis jõudis juba Kertu ka ära minna ja nüüd me siin Maryga istume. Mary surfab cosmo-maal ja mina blogi-maal. Igal ühel omad huvid. :D (okeiokei, see on lihtsalt minu jaoks juba so-last-month-cosmo, missest et see augusti oma on).

Homme hommikul naudin veel üksildast kodusolekut ja siis jätkan oma tavapärast elu.


Ära tahtsin mainida, et ma otsustasin ükspäev rebel olla ja osta poest midagi, mida ma enne pole söönud (sellised spontaansed ostud on minu puhul haruldased) ja seega ma ostsin kiivi-tikri jogurtit ja tuleb tunnistada, et päris maitsev oli.

Sel samal päeval ostsin poest 50 viirukit ja viirukialuse 25.- . Siiani arvan, et see oli hea tehing. Spicy Tangerine.

Ja i-want-list nimekiri hakkab mul ka miski pärast kasvama:
*suur saunalina
*ilusad veinipokaalid
*suur fotoalbum (sarnane eelmise aasta omale)
*kõik, mis lõhnab (küünlad-viirukid-eeterlikud õlid)
*teatripiletid



ja keegi pole ammu kurtnud, et ma teda üldse külla ei kutsu. (: täna kurdeti. which is great, sest see tähendab, et mul on veel sõpru. :D

Ma lähen nüüd vaatan, mis Mary cosmost huvitavat leiab ja siis lähen oma uue peeehme padja peale tuttu.

TSAU-PAKAA PUGEJAD!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji