waiting for someone to call "riceball"

Tegelikult ma arvasin, et ma täna siia ei satu, aga näe kus üllatus!
Tänane päev oli üsna mälestustevaene. Pisut tõsisemad vigastused kehalisest, footbagirikkad vahetunnid ja tantsuproov.

Mu tänase õhtu tegi täielikult see, et ma sain 2 keemia ülesande lahendamisega peaaegu, et 100% iseeseisvalt hakkama. Niiiii lahe. :D Aitäh, Aap.

Istun nüüd siin vaikuses, et varsti teki alla sooja pugeda.

Ja btw, Erki lõhkus minu mpka sigrimigrikirju harmooniamulli ära, mis seal sees oli. :( Pani mingi enda muusika sinna peale hoopis.

Ja Merilin-Ingrid, Sa ei kujuta ette ka kuidas mulle meie struktuuriõpetuse kirjavahetused meeldima on hakanud. Aitäh Sulle ka, et Sa uurid ja pärid ja innustad. (:

Ja Ade, et siis pühapäeval. ;)

Ja Mari, Sa olid täna nii tore-rõõmus-energiapall. ^^

Ja Sus, viska pesu pesema ja paranda enda jalg ning käsi ära ja püüa päeva ja värki. Nagu ikka, tead küll! =^.^=

Ja otsa need mõtted saidki.
Kuigi.. kirjutada tahaks. Nagu kunagi. Mul on üks mõte, mis sobiks mu "olekuga" kokku, nagu Murilin ütleks. :) Ehk saab keegi teist seda kunagi isegi lugeda. Kui mingi jutu moodi asi üldse kunagi valmima peaks.


Ja lõpetuseks, pühendusega Erkile: "!(#=("!- tsaupläu -!=¤(#¤"#
(hahahahxd)


=^.^=

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

Kuidas minust sai mittetöötav inimene?