I wrote it for my prettiest friend

Laupäevane esinemine läks täitsa korda. Selle asemel, et ennast kuhugi seltskondlikult koosviibimisele vedada, läksin hoopis Pihladele külla ja pidasime muusikalikoosolekut. Ma küll eriti kasulik ei osanud olla, aga muidu oli ok. Koju tulles ei viitsinud ennast enam kuhugi kaugemale vedada ja potsatasin hoopis varakult voodisse.
Pühapäev algas 4tunnise kooriproovi ja 2tunnise tantsutrenniga. Terve päeva olin veendunud, et peale seda lähen koju usinalt õppima. Tontigi läksin. Koju jõudes passisin veidi ja siis lippasin pesema, et siis Antsu ja Heleni külla minna. Mariga läksime sinna ning meid ootasid ees Ras, Nof, Kirke, Piibe, Tiina, Imps, Ants, Helen, Kaire ja Sveta. Itsitasin seal võõraste naljade üle ja üldiselt nautisin olemist. Treppi kartsin ka. Ja päeva toredaim hetk oli see kui Ras väga tõsise näoga rääkis, kuidas üks draakon ükskord pealinnas topeltsalto tegi. Like OMG. xd

Uus nädal algas uue hooga. Ja loomulikult viisaka ülelaskmisega. Hommikul sai äratust mitukümmend minutit edasi lükatud ja siis kui ma lõpuks ennast üles kangutasin, otsustasin esimesse tundi mitte jõuda. Mõtlesin selle asemel hoopis pikutada, kuid ei. Siis helistas hoopis böörtsteiboi Erki ja arvas, et ta tuleb mulle nüüd külla. Tuligi ju. Siis ta rüüpas kakaod, oli närbar ja imetles muffineid. Kolmanda tunni alguseks kõndisime siiski kooli poole ja ma passisin mussas ja venes. Siis käisime kehalises valssi keerutamas ning järgnevad 45min veetsin mata korrusel, sest meil oli vaba tund ja ma ei viitsinud koju minna. Siis tuli mata, kus oli töö, mida ma vist enam-vähem oskasin. Geo järeltöö kuulus ülelaskmisele.

Peale kooli õppisin füssat. Honest! Ja siis pikutasin veidi, et siis minna poodi ja bussile. Poes polnudki poni. :( Ma tahtsin muidu Erkile sünnaks poni viia. Aga ma olin siis hoopis natuke loov ja ostsin väga armsad vildikad ja kinkisin need Erkile, et ta saaks endale ise hästi mitu poni joonistada. Onju, Erki?! (: Järgmine kord kui Sa hakkad mulle ütlema, et Sa mõnda looma tahad, siis ma suunan sind Su vildikate juurde. ^^
18:45 koolibussiga läksime Agega Jotti, kus kohtusime Ergoga. Vahepeal helistas Erki ja tahtis meile järgi tulla. Loomulikult nõustusime sellega. Ergo tegi ees rattaga tempot ja me tiksusime autos järgi.
Erki juures joinis meiega veel Aap ja siis me kolisime sinna saunatuppa ära. Vahepeal joinisid veel Mari ja Ade ka ja vahepeal ma feilisin Erki perekonna mikrolaineahjuga ja siis Erki isa õnneks tuli kõige pingelisemal hetkel appi. xd
Õgisin ka peale kella kaheksat :$ ja mängisime nimemängu ja rääkisime anekdoote. Ja siis ei saa loomulikult unustada Aabu väga vaimukat juttu pidurdamisest, vanast naisest, kingadest ja suurest kiirusest.
Ja loomulikult lõppes pidu kildudega, kui Ade selle liiga suure taldriku laualt alla tõmbas. See oli nii nunnu-naljakas. (: Ade, ära muretse, see ei olnud nende kalleim portselan. Vist. :D
Seejärel istusime kuuekesi autosse ja hakkasime Kose poole sõitma. Nii naljakas oli. Selline Kuumade 70ndate alguse tunne oli. Tümm käis ja kõik naersid ja värki. toretore. ^^

Homme on kool, kokandus ja palju õppimist. Homme peab tubli olema. Veidikesekski.

Btw, Erki ütles täna, et minu blogi lugedes, on ta enda eluga ka kursis. How lovely. (: (xD smaili Mürkale)


Kevad on ikka nii südame sees.
Footbagi tahaks mängida. Mäletad Erki, et Sa pidid heegeldama mulle ühe? xd

-Sus.

Ägedaid kohti lauludest ^^ :
I wrote this for my prettiest friend
Who while trying not to prove that I care
Trying not to make all my moves in one motion and scare her away
Well she can't see she's making me crazy now
I don't believe she knows she's amazing how
She has me holding my breathe
So I'd never guess that I'm a none such unsuitable, suited for her

JASON MRAZ - Prettiest Friend

Hey Mr. Curiosity
Is it true what they've been saying about you
Well are you killing me
You took care of the cat already
And for those who think it's heavy
Is it the truth
Or is it only gossip

JASON MRAZ - Mr.Curiosity

It takes a night to make it dawn
And it takes a day to make you yawn brother
And it takes some old to make you young
It takes some cold to know the sun
It takes the one to have the other

JASON MRAZ - Life Is Wonderful

You are strong but youre needy,
Humble but youre greedy
Based on your body language, your shoddy cursive Ive been reading
Youre style is quite selective though your mind is rather reckless
Well I guess it just suggests that this is just what happiness is

Hey, what a beautiful mess this is
Its like picking up trash in dresses

JASON MRAZ - Beautiful Mess


Ja muide, ma ikkagi ei teadnud seda lugu, mis Aabu telefonihelinaks on. :(

Kommentaarid

  1. Life is wonderful on lemmik !!! nii reisikas kuidagi :D

    ja õnnnnneeeeks tõesti polnud see nende kalleim portselan :P Nii halb oli ikkagi, kui selle ära lõhkusin :S aga õnneks mulle anti andeks, haiged inimesed on ju ikka kohmakad :D

    Muide, me andsime ühe footbagi järgmistele põlvedele päranduseks! Kui joppab, siis on see veel järgmisel aastal alles ja saate selle siis omale ;)

    lalalalalalala life is wonderfuuuul!!!

    VastaKustuta
  2. susanna, sa oled nii ettearvamatu kohe :D:D:D:D
    varsti tulen külla sulle, osta kakaod, piima ja ploomimahla ja tee jääkuubikuid.
    tubli tüdruk :)
    ja kevad on sinu puhul tore nähtus :)

    VastaKustuta
  3. Ade.
    Mul on neid lemmikuid liiga mitu. (:
    Hah, ma olen ilma haige olematagi kohmakas. xd
    Ma tean jah, et andsite, aga järgmise aastani on veel päris mitu aega. Tahaks juba enne ju. (:

    Hey, mr. Curiosity! ^^

    -Sus.

    Murakas.
    Tegelt? (: Ma teadsin. :)
    Tule muidugi külla. ^^ Ma iga päev alateadlikult ootan Sind. (: Kakaod ja piima on suht 24/7 ja ploomimahla muretsen käigu pealt ja jääkuubikutega ma pole viimasel ajal viitsinud tegeleda. Aga ma võin Su ploomimahla sisse jääkülma vett lasta. (a) xd

    Püüan olla küll. (:
    ähh, tänks ju. ^^

    -Sus.

    VastaKustuta
  4. See footbag on kohvris, mille teie lend saab tutipeol ehk siis kahe nädala pärast ;)
    Ja see on seal täitsa terve ja täitsa kasutamata. Täpselt samasugune nagu ta oli siis, kui see sinna pandi :D

    VastaKustuta
  5. Mhh, mis te nii jurad olete? Mängima oleksite pidanud kapsaks selle. :D

    VastaKustuta
  6. Nii kahju, et ma ikkagi ei jõudnud süntarile.. a noh, koolis oli päris huvitav tšillida... khm.

    Ja kuidas te lasete kooli niimoodi üle? Meie ajal küll sellist asja ei olnud xD Kool on liiga lihtne, tunnis ei tehta midagi?:D

    VastaKustuta
  7. Kahju küll, et Sa Kiq ei jõudnud. :(
    Haha, ma olen suhteliselt sagedane kooliülelaskja. Mii laiki. Aga no ega ma kooli tulles niikuinii ei tee miskit. (:

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

Kuidas minust sai mittetöötav inimene?