twinkle, twinkle little star !

Kuidas möödus esimene koolipäev üle pika aja?
Küsimus suurele ringile.
Täitsa hästi läks. Kuigi vahepeal oli kind of igav.
Eriti uhke olen selle üle, et ma täna
üheski vahetunnis kroonigi ei kulutanud. ^^
Hommik iseenesest oli täna vägagi meeldiv, pikk ja kosutav.
Kodus ma pole mitte millegi targaga tegelenud.
Söönud ja maganud olen. Natukene.
Lugesin hästi mitme hästi ilusa inimese blogi. Jälle.
Sõnad said otsa.
Homme tuleb üks ilus-kole päev. Puhkus ja laulmine.
Sus jääb nüüd kuss ära.
Ilusat päeva ja kosutavat rohelist teed, mu sõbrad!
Enya - Boadicea (:
(midagi hingele. ^^)

Kommentaarid

  1. Kosutavat rohelist teed? Oot mida-mida:D Sa ikka ise jood ka?:D

    see "midagi hingele" on kümnes ja esimene asi, mida ma koolis tähele panin ja valjuhäälselt ära märkisin oli see, et Sus jälle koolis on

    VastaKustuta
  2. Ei, ise ma vist ikka veel ei joo. Või ehk isegi tahaksin.
    Sooviksid Sa mulle pakkud mingi päev, et ma maitse suhu saaksin? (:

    ähh, nunnu. ^^

    VastaKustuta
  3. Pakun ikka, kui soovi on :)
    hahah, su samasugused näpukad nagu mul ju:D @ pakkud

    VastaKustuta
  4. damn, ei olegi uut postitust veel :D

    VastaKustuta
  5. hahahah. xd sorri. :$ Lähen häbenen kuskil nurgas igaks juhuks nüüd natukene.

    Ade, keegi oli mul juba arvuti kinni lülitanud ja nii ititibi kui ma ka olen, ei hakanud ma seda sisse uuesti lülitama, sest nagu juttu oli, siis minu arvutil võtab see VÄGA kaua aega. xd

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

Kuidas minust sai mittetöötav inimene?