I can watch a sunset on my own

Teate, et on olemas inimesi, kes oskavad Su mõtteid lugeda? ^^
Merilin oskas täna minu omi. Mitu korda. Kõigepealt siis kui mul tekkis keemia eksamikonsultatsioonis kokku jooksmise hetk, siis ta helistas mulle ja lobises veidi. Ja pärast, kui me all korrusel juttu puhusime, rääkis ta mulle sellise jutu ära, mida ma tegelikult plaanisin talt millalgi küsida, aga ta hoopis tuli ja ütles ise. (:
Täna jagasime temaga mõtteid ja muusikat ja lubadusi.

Muidu kulges koolipäev märkamatult mööda. Jälle. Ilus ilm jäi vägagi mõnitavalt akna taha täna.
Homme on ajaloo töö, mu kallid kaasüheteistkümnendikud. Head põrumist! Muhahahh. Ma küll põrun. xd

Aga kevad on ja ma ei muretse asjade pärast. Kõik valmistab ainult rõõmu.
Millal avaneb juba hetk midagi üle lasta? :D Ma ootan.

Reedel pean ma siiski vist esinema aeroobikavõistlusel. -.- Ma ju üldse ei taha, sest ma ei ole kiire õppija ja seega ma ei oska seda tantsu ja käsi ei suuda ma vist eales ära õppida sinna juurde veel. Sõnad kordinatsioon ja Sus ei käi üldse kokku.

Sain täna esimest korda sel kevadel enda converse'd jalga sikutatud. toretore. n_n

Kell on päris mitu. Soovige mulle edu kõiges ja ma nüüd lähen sätin ennast toa teise nurka.

tsau.

just breathe ..

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

Kuidas minust sai mittetöötav inimene?