Easy going.

Esimene tund peale äratust möödus taas magades. Mingil umbmäärasel kellaajal ajasin end lõpuks voodist välja, sõin omatoas meeldiva hommikusöögi, toimetasin igahommikusi toimetusi ja seejärel läksin matemaatikasse.
Liinal oli juba kolmandat tundi järjest kuri tuju ja siis ta jälle mängis solvukat. Ma taas ei lasknud ennast sellest häirida.
Vahepeal tantsisime ka ja selguski tõsiasi, et selle uue tantsuga Sus homme ei esine. Lovely, isn't it?
Sööklas oli ka täna ühepajatoit ju. ^^ Nii tore.
Ja mul oli kunstas nii tore nende Erki pastellidega mökerdada. Üle väga pika aja oli see esimene kord kui ma joonistamisest-mökerdamisest puhast rõõmu tundsin. ^^ Liisi, tead, ma ei rikugi sind vist väga ära ju (: Issand, mulle on alati meeldinud Sind joonistada. ^.^
Viimane tund oli ajaloo töö, mis läks arvestades mu õppimisi vist niigi hästi. Ehk saab kolme. :D
Peale tundi lippasin hästi korraks teatripäevale, mis minu kohale jõudes juba lõpusirgel oli. Neegrid.
Koju kõndisin juba palju rõõmsamal sammul. Koju jõudes rääkisin empsile mittenaljakaid nalju ja kihistasin üksinda. Mingil hetkel lasi keegi uksekella ja siis tuligi Erki mu koju. Sõime natuke ja rääkisime Kertuga telefonis ja passisime niisama ja läksime poodi ja rääkisime Agega ja Kerliga ja läksime Mürkale vastu. Siis tuli Mürka minu koju ja Erki läks veidikeseks rulluisutama. Mürka rääkis mulle ühe armasnaljaka saladuse ja küsis mult küsimust, mis juba kind of regulaarseks hakkab muutuma. Aga see on nii nunnu, et ta alati seda küsib ja, et teda tõesti vastus huvitab ka. ^^
Siis tulid millalgi Peep, Risto ja Eliise ja võtsid meid minu maja eest peale ja siis me läksime Aasukale piibule. Seal ootas meid ees juba hulk rahvast, kellega me kohe ühinesime. Panime piibu üles ja nautisime olemist. Millalgi joinis veel Erkigi ja siis tulid Mari ja Kertu ka millalgi. Piibutasime ja külmetasime ja olime.
Mingil hetkel jalutasime Erki ja Mürka ja Mariga kodu poole ära. Mürka ja Erki jäid platsile Erki vanemaid ootama ja me Mmaryga kõndisime täitsa koju. Siin ma nüüd olen ja mõtlen, et peaks hakkama geod õppima. Aega on.

Praegu on tuju teha kõike kohustuslikku nii vähe kui võimalik. Peaasi, et tehtud saaks. Kvaliteet mind praegu eriti ei huvita. Olla tahaks lihtsalt. Ja olengi ju. ^.-
Ja btw, mul on tunne, et mu veebruarisaladus ajas kuud natuke segi ja tuleb mu juurde hoopis aprillis. ^^ Äkki tuleb. Võiks ju. Damn, ma teadsin, et ega ta tulemata ei jää. (:

Muusika, ploomimahl ja pime tuba. ^_^
Täna on Dr. House ka muide. ;)
Ja homme on tantsu-laulu päev. Elan üle küll. Mis te hilisemaks õhtuks välja pakute? (:

Ja btw, "Vanity Fair", mida me esta tundides vaatame, on üsna lovely film. ^^

Siinkohal lõpetan enda vägasmailirikkapostituse.
Olge rõõmsad!
-Sus.

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

Kuidas minust sai mittetöötav inimene?