I'm looking for love this time

Möödunud on kolm üsnagi mittetöökat argist puhkepäeva. Seltsiks olid mulle tõbine perekond, ülihell nahk, ebastabiilne palaviku poiss ning nöha-kohu.
Ütlen ausalt välja, et tegelesin mitte millegagi. Vahepeal eksisin "Eclipse'i" lugema ja natuke tihedamini telekat vaatama.
Parimateks sõpradeks nende kolme päeva jooksul olid tekk ja pehme padi. Täna kulutasin päris mitu minutit uuele cosmole ka.
Võiksin vabalt ka homme ju koju jääda. Mõte oli. Aga peale kolme kodus lebotud päeva, ei tundu see eriti ahvatlev. Üle väga pika aja kui ma tõesti ootan kooli minekut. Hommikuti on ju ometi päike aknast sisse torganud ja ega õppimist ei tundu ka eriti tapvalt olevat.

Esmaspäeval käisid Kertu ja Merilin mul ka külas. Nii tore oli. (: Merilin on minu piiritu inspiratsiooniallikas, tehke mis tahate. Mul on temaga kirja-sõnumi-msni vahetus ka olnud viimastel päevadel. Ta on ikka veel nii uudishimulik. ^^

Täna sättisin oma 25 paari jalanõusid ka paika. Ma tegin paar täitsa toredat kevadist avastust. Tahaks juba kontsi kanda nüüd. (: Poodi tahaks ka minna.
Täna rääkisin empsi ära, et kevade puhul rohkem taskuraha saada! Jeii. ^^ Kevad muudab mu väga mitu korda materiaalsemaks tüdrukuks.

Ma tahaks:
*Uusi meigiasju uutest Avoni ja Oriflame'i kataloogidest. (mul on valik juba peaaegu tehtud (:)
*Kätekreemi
*Musti altkitsenevaid pükse
*Seppäläst lillat ja sädelevat küünelakki
*Jooksma minna uuesti (nii terve ma veel pole :( )
*Massaaži
*Mingit kleiti või seelikut
*Tahtejõudu
*Korralikku kevadet
*Unistuste täitumist
*Lots of shoooeeessss! (:

Wannabe kevad on juba nii südames! =^.^=
-õnneliktüdruk123

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

Kuidas minust sai mittetöötav inimene?