beautiful mess.

Oli üks lebotahet täis nädalavahetus. Nii laupäev kui pühapäev ei suutnud end kokku võtta, et voodist välja ronida. Isegi kahju polnud päeva maha magada.
Reedel oli parajalt pikk lauluproov ning siis käisime uue lava aia avamisel. Ants on üks tõsiselt tubli poiss! Respekt talle. Peale seda läksime tantsuproovi. Seekord oli suurtega koos. Proovi lõpuks vihastasime Kadri välja ja siis ta solvus meie peale ja meie kõigi nägudelt peegeldus häbi ja hale vabandus. Polnud sellest kasu miskit. Laupäeval on esinemine ja eks me siis ise tea kuidas hakkama saame.
Peale tantsuproovi tuli Erki mulle järgi, siis me käisime poes ja siis läksime Mari minisünnale. Kaire tuli ka millalgi. Nii tore kodune õgimis-lauamängu-heaseltskonna-kakao-ja-coca-õhtu oli. (: Kella kahe paiku jõudsin koju ja sulasin ühte oma pehme teki ja madala padjaga.

Laupäevane hommik hakkas, nagu eelpool mainitud, ühe magusa pikutusega. Lihtsalt mingi 1,5 tundi lebosin voodis, vahtisin lage ja mõtlesin armas-naljakaid mõtteid. Mingil hetkel lohistasin end välja ning läksin kooli saali seinu mökerdama. Roheline oli enamasti minu teema. Ma ei feilinud ka nii palju nagu garderoobi värvimisel. Ma arvan, et me tegime tublit tööd.
Õhtul külastasime Kertu ja Mammuga poodi, ostsime kerget alkoholi ja läksime Mammu juurde, kus oli vaba pleiss. Natuke švipsis tüdrukud, minimaalne klatš ja Scrabble. Selline asi võib ära kammida küll. :D Peale meeldivat õhtut jalutasin kella ühe ajal mööda oma lemmik-wannabe-alleed koju. Uni oli kiire tulema.

Tänane päev algas minu jaoks alles mingi kell 2, kui ma esimest korda oma jala korralikult maha viitsisin toetada. Oli taas möödunud mitu lakkevahtivat tundi, kuid nii mõnus oli. (: Vahelduva eduga passisin arvutis ja pikutasin ja kuulasin muusikat kuni kella viie või poole kuueni. Siis tulid Ade ja Peep mulle järgi ja kui Mari ja Krissu olid ka peale võetud, läksime Aasukale piibutama. Ilm oli lausa kohutav, piip kammis ja Kertu ja Nof tulid ka millalgi. Kui 2 ringi tehtud said, tulid Maarja ja Kertu-Liina, kuid meie Mari, Kertu ja Adega otsustasime lahkuda, sest ilm ei olnud tõesti üldse meie poolt. Koju jõudes istusin voodi peale maha ja hakkasin jonnima, sest tänane päev on minu jaoks üks suur feil olnud. Peale tunnikest jonnimist võtsin ennast kokku ja siin ma nüüd jälle olen täitsa heas tujus. (:

Ma isegi tulen homme kooli ju.

Praegu aga tahaks hirmsasti tududa.
Head õhtu jätku, sõbrad.

-Sus.

Kommentaarid

  1. kuule, tüdruk. Sa oled oma blogi unarusse jätnud!

    Muretsev Ade

    VastaKustuta
  2. kuule, tüdruk. Ma tean ja tunnen pahakurja kahetsust, aga ma iga päevaga üritan ennast kokku võtta, et see möödunud aeg ilusti ja ladusalt kirja panna.

    Samuti Muretsev Sus

    VastaKustuta
  3. Ootan endiselt uusi kirjutisi!

    Ade

    VastaKustuta
  4. Ootan endiselt aega ja kirjutamistuhinat!

    Sus

    VastaKustuta
  5. Muutun juba üsna rahutuks!

    Ade

    VastaKustuta
  6. Usu mind, ma ka. Iga päev toob mõne külalise minu ja mu blogi vahele. Ma ei suuda külalistele peaaegu mitte kunagi vastu panna, anna andeks.

    Sus

    VastaKustuta
  7. Annan andeks. Ootan edasi!

    Ade

    VastaKustuta
  8. Ma tänan. Ja ootan samuti oma vabat kirjutamistahet täis hetke.

    Sus

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

Kuidas minust sai mittetöötav inimene?