Valge liblika tiivalöögist...

Eelmise nädala lõpp libises märkamatult käest. Üks ilmatult hea pikk nädalavahetus.
Neljapäeva õhtu veetsime Ergo õdusas kodus ühe mõnusa olemisega. Piip ja suurepärane seltskond.
Reedesel päeval ei torganud isegi korraks mitte oma nina toast välja. Heegeldasin ja heegeldasin ja heegeldasin natuke veel. Ma arvan, et varsti on terve Kose minu tehtud footbagidega varustatud. :D
Terve laupäevase päeva muretsesin ma, et kas tuleb taas üks vägagi pikk kodune õhtupoolik. Muudkui üritasin endale muffinikaaslaseid leida. Lõpuks solvusin ja läksin poodi, et iseendaga väike muffinipidu pidada, kuid siis nagu iseenesest olid plaanid juba Erki juurde grillima minna. Tegin kähku muffinid valmis ja pakkisin ennast minemiseks valmis. Kertuga istusime bussi ning Pargi tänaval võtsime Mürka ja Meelise ka seltsi. Ülejäänud õhtu oli Mürkal ja Kertul sisustatud minu kallal norimisega ja ega Meeliski ei pannud pahaks aeg-ajalt sõna sekka öelda. Kohale jõudes ootasid meid ees Aap, Andi, Andres ja Erki. Poisid käisid saunas ja tüdrukud naersid ja lobisesid. Õhtu lõpuks olime järele jäänud ainult mina, Kertu ja Erki. Kertu tahtis koju minna ja mina tahtsin lihtsalt kuskil olla, et mitte jälle kodus konutada. Millalgi peale kahte istusime Erki ferrarisse, mille uks vabatahtlikult ei sulgunud ja mille signaali ma välja ei osanud lülitada. Meid ootas ees üks lõbus kojusõit mööda metsateed. Väike joyride pühendusega Kertu äramoshitud kaelale. ^^ Kojujõudes oli uni123.
Pühapäeva hommikul ärkasin lustakalt äratuse peale ja hakkasin endalegi üllatuseks enda riidekappi koristama. Loopisin igasuguseid hõlste mööda tuba laiali ja tümmisin omaette. Üks väheseid kordi kui koristamine lõbus oli. Ühe pluusiga viskasin enda klaasküünlajala riiulilt alla ja esimene asi mida ma mõtlesin oli, et "killud toovad õnne ju!" . Selline positiivsus tegi mu tuju veel paremaks. Hea muusika, ilusad riided ja naljakad vanad asjad kuskilt kapisügavustest. Mõnus. (:
Kella kaheks läksin laulma. Proov ei olnudki kõige hullem. Ainult et mul oli juba hommikust saadik lõpmatult hea tuju ja siis ma kihistasingi üksi seal aldinurgas naerda ja terroriseerisin Kertut enda vägagi kelmika pilguga. Peale proovi lobisesime Karliga kaks sõna juttu ja ma mängisin Peebu ja Miqga enda esimese footbagimängu.
Kella viie ajal istusime kuuekesi Peebu tillukese autosse ja vurasime Jotti tantsulkale. Minu jaoks üks feilimaid proove üle pika aja. Küll ma ehmatasin Ergot ja küll ma tatsasin iga poisi varvastel ja küll ma lihtsalt komistasin kellelegi otsa või olin kohtlane. Karta on, et ma naersin terve aja ju. :D
Peale proovi sõitsime Ristoga koju ja mõtlesin kerge kurvastusega, et kas see hea päev ongi juba läbi?! Lipsasin dušši alla, kui Kertu helistas. Ignoreerisin ta kõnet. Kohe varsti, kui ma olin vannitoast lahkunud helistas Peep: "Teeme siis piipu või üldse ei tee?" Sus: "Aga loomulikult, et teeme!"
Mõne aja pärast ootasid Peep ja Ade mind minu maja ees ja varsti olimegi Risto, Kertu, Ade ja Peebuga aasukal piibutamas. Mõnus-naljakas-külm-piip oli. Kella poole kümneks olin eeskujulikult kodus ja sõin kaks singi-juustu leiba. Patustaja! "Kadunud 60sekundiga", natuke geograafiat, natuke heegeldamist ja uni.
Esmaspäev jätkus üsnagi hea tujuga. Koolipäev libises koos oma tantsimistega märkamatult mööda. Endalegi üllatuseks tuli see tants minu kohta isegi enam-vähem välja arvestades, et ma seda täna esimest korda kaasa tegin.
Vahetunni ajal jõudis isegi korra hacky sacki käia kõksimas ja oligi juba kool läbi ju.
Peale kooli kõndisime Erki ja Gerliga koju. Erki tegi endale minu kodus ühe feili võileiva ja ajas igale poole kookost. Kohe varsti helistas Kertu, kes taas Aasukale piibule kutsus. Ütles, et varsti on minek.
Mõneteist minuti pärast helistas Peep ja ütles, et nad ootavad all. Lippasime Erkiga alla ja istusime autosse, et siis Kertu peale võtta ja siis Aasukale piibutama minna. Täna oli pisut mõnusam kui eile. Päike soojendas, tuult oli vähem, seltskond oli ikka veel hea ja piip ajas ka vähem köhima. Märksõnad: herilased, läbivettinud tikud, feilimised ja seosetu jutt.
Peale piibutamist tõid Peep ja Paul meid Kertu ja Erkiga minu koju, kus me taas sõime, lobisesime ja Erki naeris enda kookosefeili üle. Kella poole seitsme paiku läksid nemad koju ja Ergo tuli mulle hoopis külla. Käisime poes ja ostsime ploomimahla ning eclipse'i (mürka, need on need rohelises pakis :D). Minu kodus lobisesime niisama ja meenutasime igasuguseid naljakaid asju. Poole üheksa paiku lahkus ka Ergo ja siia ma üksi jäingi. Kirjutasin kiirelt inka kirja valmis ja tulin blogima. Damn, kui hea elu ikka viimasel ajal on. Luksus. (:

Kallidmusidpaid, supermodellid hakkavad! ^^

Homme näeme ju! (:
...maa värises teispool planeeti.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

Kuidas minust sai mittetöötav inimene?