Miks ei ole minu tutvusringkonnas minuealisi inimesi, kes vabatahtlikult sooviksid minuga lobiseda neljandast seinast või talverõõmudest, Remarque'st või päikesejänkudest? Ehk mõni, kuid ehk mitte ühtegi. Kõik on nii lihtsad.


Ma arvan, et ma hakkan teile kunagi päikesejänkusid müüma.

Kommentaarid

  1. aaw. ma võin Sinuga rääkida nendest seintest ja talvest :) Ja Remarque´ist võin kaa rääkida, ma olen isegi lugenud :)

    VastaKustuta
  2. ma nüüd ei tea, kas see oli üleskutse, aga vabalt võin sõna sekka öelda.D

    VastaKustuta
  3. Aga Ade sa võid mõnikord rääkida ju küll. ^^ Ja Remarque on täielik kirjandusalane geenius. (:

    Mari, see tegelikult polnud üleskutse. See oli rohkem nagu see, et kahju, et selliseid inimesi pole. Ja selliseks ükski inimene enam ei muutu ka. Aga see ei tee teid mitte törtsugi halvemaks, aga ma lihtsalt tahaks ühte sellist ka. ^^

    Murakas, Sa oled küll ja ma räägin Sinuga maast ja ilmast ja põrandast ja õhust, aga see pole päris see. Aga ma armastan Sind ikka ja Sinule ma võin päikesejänku tasuta anda. ^^


    Issand, mul on hea meel, et see postitus nii palju vastukaja leiab, sest see on suht minu asi ja mulle päris oluline. =^.^=

    VastaKustuta
  4. Aga millest me kunagi rääkisime?

    VastaKustuta
  5. Jah, aga see oli kunagi ju.
    Ja siiski oli see natukene teistmoodi kui ma praeguses postituses mõtlesin.

    VastaKustuta
  6. ja nad ütlevad, et remarque oli grafomaan

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji