Miks nüüd niiviisi.

Sellepärast, et ma olen ammu mõelnud selle peale, et kas teha blogi privaatseks või ei. Ma ju tegelikult üldse ei taha, aga põhiline asi on selles, et ma ei taha, et mu enda pere seda loeks. See piirab mu privaatsust ja sõnavabadust. Ma ei taha seda.
Ma loodan, et kõik kes tahavad, julgevad mult ikka sissepääsuluba küsida, sest ma ei tahaks, et selle pärast keegi lugemata jääb. Ja mul on kahju, et võõrad nüüd minuga tuttavaks ei saa. Aga see on risk mille ma pean võtma. Kahju. Jube kahju on mul, aga ma tahan siia rohkemat kirjutada.

=(

Kommentaarid

  1. Mul on hea meel, et mind kutsusid. Saan täiesti aru su idee vajalikkusest ka. Mul juba tekkis esimesel päeval see mõte! :D
    Sul on siin kena uus kujundus ja.. :)

    VastaKustuta
  2. Mul on hea meel, et Sa tulid. (:
    Ma tahaks, et mu ideel puuduks vajalikkus. Täiega tahaks.

    Tore kui meeldib. (: Nägin parajalt vaeva sellega. ^^

    VastaKustuta
  3. muidugi, õige ka. Ei ole ju igasugustel vaja lugeda :D
    Mina panin ka oma blogi privaatseks kindlatel põhjustel :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

Kuidas minust sai mittetöötav inimene?