Aeg jätab oma jälje.

Peale seda hommikut, kui ma nägin bussijaamast möödumas nii mõndki huvitavat vanurit, tekkis mul kihk pühendada neile postitus enad blogis. Nemad on ju inimesed, kes mäletavad meie minevikku. Nemad on meie vanaemad ja vanaisad, kes küpsetavad pannkooke ja räägivad, kuidas nende ajal lood olid. Nad on kogenud miljoneid hetki rohkem kui meie ja seega oskavad nad meid mitmes asjas aidata. Nendega koos vana pildialbumit lehitseda on kõige informeerivam. Kõik need seepiatoonis või must-valged pildid jutustavad koos nendega miljoneid lugusid.
Nemad on need, kes on vanamoelised ning ei mõista, miks meie aja noored teevad endale neete või kannavad riideid, mille küljes ripub sada vidinat. Nemad on need, kes näistavad lapsukesi põsest ja lalisevad nendega siis ühist keelt. Nad on suurimad kritiseerijad ja ülimalt hoolivad. Meie memmed keeravad endale lokirulle pähe ja tõmbavad pikad vanaaegsed mantlid üll. Meie taadid on need, kes kammivad tillukese kammiga oma hallid juuksed üle pea või küljele ning panevad tumesinise või pruunika pintsaku selga. Nemad on need, kelle liigesed on kõige valusamad, kuid aiatöödes on nad kõige usinamad. Vanaemad koovad meile kõige pehmemad sokid ja vanaisad jutustavad kõige hämmastavamaid lugusid.

Nad on maailma kõige ilusamad inimesed.

"Beautiful young people are accidents of nature, But beautiful old people are works of art". ~Eleanor Roosevelt.


















Ma loodan, et mul on kunagi hästi palju kortse ning et noored mõistaksid, kui väärtuslikud ja toredad on vanad inimesed.

Kommentaarid

  1. Appi, see Roosevelt'i ütlus! nii täppi. Mul pole ka enam midagi lisada.

    VastaKustuta
  2. Miks Sa kutsud oma kommentaare mõminateks?

    Ja Sa õnneks/kahjuks ei leidnud mu piltide hulgast üles üht ägedat pilti minu vanaemast.


    M.

    VastaKustuta
  3. Hmm.. ma ei teagi. Ma kunagi rumala peaga mõtlesin ühe häälitsuse välja. See häirib mind ennastki.

    Aga ilmselt kahjuks. Mul on kahju, et ma siia enda lemmikvanurite pilte ei saanud panna. =( Mu õde kaotas need ära. Ma oleksin tahtnud küll kõikidele enda sõpradele näidata maailma kõige lahedamaid vanureid, aga nii palju siis sellest.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji