Sus!

2oo4




Koolidisko. Special Delivery oli seal.
















2oo5




Lapimaa reis, august.














Laululaager Leholas.
Bussijuht sõitis vastu postkasti.










Agega keset talve põldude vahel.




















Redhead @ Aasukas.
















2oo6



Mul pole õrna aimugi.
Venna tuba õhtul 7:42.














Minu tuba veebruari õhtul kell 8:54.

















Mustika keskus, Kertu ja Mammuga. Juuni.














September. Meie ülioranžide kappidega köögis.











November.
Mu empsi hõbesõlg on siis veel alles.












Ma pakun, et oktoober. Kinnosõit koos Ergo, Erki ja Kertuga.

















Shopping @ october.













Meie väike koridor, november.













Poola, august.













Austria, august.














Ikka veel Austria ja ikka veel august.












Minu ja Pärja sünnipäevapidu Pärja residentsis. Veebruari algus.
Ja inimestele meeldi siis see soeng. xd
















2oo7



Ortodondi ooteruum. September.












Puravikumaja.













Papsi auto. Minu talveuni - detsember.














Kuressaare. See oli siis kas juuni või juuli. Pigem äkki juuli algus. *-)












28.mai, papsi auto. Destination: Placebo kontsert. Esimene päev kõrvaaukudega.

















Puravikumaja. Minu viieteistkümnes sünnipäev.












6. august.














2oo8


Minu kuueteistkümnes sünnipäev. Minu kodu köök.












Jaanuari lõpp.













20. juuni. Koolimaja ees.













21.juuni. Koolimaja sees.


















Ühel hästi ilusal õhtul. Katiga muru peal. Põldude juures. Maikuus vist.

Kommentaarid

  1. kuressaare ja üldse saaremaa tripp oli augusti alguses ;)

    VastaKustuta
  2. selllge. :D
    Ma just mõtlesin, et mis kuus see oli xd

    VastaKustuta
  3. mulle meeldis Jaanuari lõpu pilt kõige rohkem

    VastaKustuta
  4. heh. xd

    See oli see äsja kuueteistkümneseks saamine. xd Üks päev peale mu sünnipäeva. ;)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji