Hip-hip-hurraa for the mornings!

Täna oli lihtsalt maailma kõige parem ärkamine. Kui mingi kole äratus mu venna telefonist mu peale karjuma hakkas, krapsasin püsti, jooksin lauani ja vajutasin selle kuss. Ise samal ajal pingsalt mõeldes "mis päev täna on?", "kus ma täna minema pean?", "KAS ma pean täna kuhugi minema?", "whaaat?!". Siis taipasin: on neljapäev, õues paistab imeline päike, mul on toas jubevärske õhk, ma magasin terve öö maailma kõige sügavamat und, mul on üks loeng ja norra filmi vaatamine ja märkimisväärselt hea tuju. Eks nii juhtub, kui õhtu msni-peo ja naltsidega lõpetada.
Mu sisetunne ütleb, et tänane koolijalutamine tuleb sama wonderful kui mu hommik siiani on olnud! (':

Kommentaarid

  1. UUU, mulle meeldis teie peol veidikeseks crashida ja smailidega vestluses aktiivne püsida:D
    (Y)

    VastaKustuta
  2. See hommik oligi täpselt nii ilus! :)
    Ja õhtu ka! Tänks:)

    VastaKustuta
  3. hah! õige, Laura! Aga ma usun, et seda annab teinekordki korraldada. :D Kui minu kord kutsuda on, siis ma kulutan oma kutse sinu peale, yesyes. (:

    jaa, Mer. ai nõu. (': pleasure was all mine!

    VastaKustuta
  4. HOMME/ST TÄNA ON VEEELPAREM PÄEV!!!

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji