Ahjaa, kolm asja veel.

Esiteks, suur aitäh, Risto, kes sa parandasid meie väga annoyingult vigase kraani keset ööd ära.

Teiseks, suuur vabandus, Kertu, et ma naersin, aga ma tõesti ei suutnud vastu panna. Ja asi polnud selles, et need naljad sinu pihta käisid, vaid naljades endas. Oleks need ükskõik, kelle teise kohta käinud, ma oleksin samamoodi lagistanud. You know me, bad humor makes me rofl.

Ja kolmandaks, peale seda Lõunaka loomapoe külastamist olime me Agega veendunud, et igal pool olid kilgid. Kui näiteks elektrit polnud ja me taskulamp käes kahekesi minu tillukesse pimedasse tuppa läksime, tegime me ideaalset tiimitööd. Mina kuulsin häält ja mõtlesin, mis see olla võiks ning Age edastas reaktsiooni: kiljatas ja jooksis toast välja. Sellest piisas mulle ka, et ma ei tahtnud enam seal toas kauem viibida. Then again, pärast me läksime ja heitsime kõik koos sinna kilkide hulka pikali ja polnud hullu midagi. 4.- a piece.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji