< / 2 0 1 0 >

no algul ei saa vedama, pärast ei saa pidama, aga ma pean siin viimase aastanumbri sees veel mõned asjad ikkagi ära rääkima.

Täna öösel saatis üks väga dear friend of mine mulle sõnumi ja ütles otse välja, mis ta asjast arvab. Sõnumi lõppu kirjutas, et ta ei hooli, kuidas mina asjasse suhtun. Ja kui ma siis leidsin ennast peale selle sõnumi lugemist südamlikult naeratamas, taipasin, et nii hea on mõnda inimest pea et läbi ja lõhki tunda. Naeratasin, sest sõnum pakatas temalikkusest. Äratundmisrõõm. Missest, et ma oleksin pidanud peale selle sõnumi lugemist ehk kerget häbi või piinlikust tundma, ei saanud ma siiski teha muud kui naeratada ja olla õnnelik, et mul on see inimene, kes mulle selliseid sõnumeid saadab.

Head aastavahetust teile, nublud!
Ma nüüd lähen õgima ja telekat vaatama ja jelly beanse ootama.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji