Siis kui..


Kuna ma lisan siia alati vähe pilte, siis ma lisan nüüd mõned siia.


Siis kui üks mu lemmikfotofanaatik pilti teeb. ^^


Siis kui Susannal õhtuti fotokas on.





Siis kui on hea idee ja hea teostus.






Siis kui hetke tabatakse. See emotsioon. (:





Siis kui kõik koledad olid. xD





Siis kui mu venna oma fotoaparaadi jalutama viis.





Siis kui me laululaagris käime. =^.^=


Siis kui enam eriti ei viitsi. -.-





Siis kui Andrese juures hõumid olemised on. (:





Siis kui me Lapimaal laulmas ja elu nautimas käime.





Siis kui Marten ja Ringo teesklevad, et nad on head poisid. ^^


Siis kui Gerdil ja Ringol kõht tühjaks läheb! xd


Ma alustasin blogi, kui käis Ali Whittoni laul "If it is so" ja ma lõpetasin, kui see sama laul uuel ringil oli.

Everyone dies to be free.

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji