Half the World Away.

Nüüd ma istun jälle kodus koos coca ja suhteliselt hea tujuga. Kuulan Oasist ja mõtlen minu ja Mürka peale, kes me oleme jumalast öö ja päev. Jah, ma ei saa, ma tean, et ma olen rääkinud sellest enne, aga see ei ole enam normaalne. xD
Kui tema ütleb poes, et Lion on täiega hea šokolaad, siis peaks juba ette teada olema, et minule see ei maitse. Kui ma tahan talle öelda, et üks inimene on nii äge, siis tema tahab mulle täpselt seda sama öelda, aga teise nimega. Inimeste suhtes on muidu meil maitse suhteliselt sarnane. Aga meie eelistused nende suhtes on natuke erinevad. Te ei pidanudki sellest lausest aru saama, oluline on, et mina mõistaksin.
Ma hakkan vaikselt juba seda juttu uskuma, et vastandid tõmbuvad. See asi on vist nii, et maitsed ja eelistused peavad erinema, aga sellised mõned suured asjad nagu enamik inimesi ja huvialad peaksid enam-vähem klappima. Pisiasjad, mis on ometigi nii olulised, peavad erinema. Nii on ideaalne. ^^
Täna peale eelmist blogimist helistas peagi Merilin ja ütles, et tuleb külla. Tuli ja siis ma tegin temast paar pilti ja siis me lobisesime niisama. Maitsesime empsi ja Stella kokandusringist kaasa võetud võileibu ka. Õige vestlus hakkas, aga alles värske õhu kätte õue jõudes. Aju hakkas vist paremini tööle või midagi. Rääkisime tõsistemal, huvitavamatel teemadel ja sõime pulgakommi. :)
Ma tegelikult ei oska siia midagi kirjutada. Aga nagu viimasel ajal tavaks on saanud, siis ma tahaksin. Mulle viimasel ajal sobib see, et ma igal õhtul vihun siia kirjutada midagi. Gert just püüab mulle selgeks teha kui pointless on tegin-täna-seda-ja-seda-blogi, aga mulle meeldib. Esiteks on see hea ettekääne kirjutamiseks ja teiseks on pärast nii übervinge lugeda, mis ja millal ja kuidas toimus. Ja teiste omi on ka minu meelest huvitav lugeda. *-)

Praegu on mpkas Panic! At The Disco - Build God, Then We'll Talk.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji