Bowl of Oranges.

Äratus oli varajasem kui tavaliselt. 6:25, kui nüüd täpsem olla. Ärkasin ja esimene mõte oli, et ma ikka lükkan natuke edasi, aga suutsin täna oma mõtetest üle olla. Selle asemel haarasin hoopis füüsika õpiku ja kordasin kõik, enda meelest vajalikud asjad, üle. Tunne oli kohe palju kindlam. Terve õppimise aja kummitas mind mõte, et ma teen ruttu ja siis saan veel 10-20min magada. Lõpetasin lugemise 50 kanti ning mõtesin hetkeks magamisele, kuid mõtlesin kohe ümber ka, sest ma ei tundnud seda rusuvat väsinud. Olin pigem hoopis ergas. Isegi üllatusin.
Läksin kooli. Koolis olid tunnid. Esimene tund oli füüsika töö. Enne seda käis klassi ees tihe sagimine ja üksteise käest erinevate asjade küsimine. Üllatusin jällegi, avastades, et mu loogika ei olegi iga kord nii mööda. Tööd ma enam-vähem oskasin. Nelja peaks vist ikka saama. Hoian endale pöialt.
Järgmine ülioluline õppeaine oli klassijuhataja tund, kus ma lugesin natuke raamatut, kirjutasin muusikat ja kuulasin, mida teised räägivad. Seekord ma ei üllatunud - ikka see sama vana heietamine. xd
Peale seda suundusime inglise keelde, kus õpetaja enamiku ajast rääkis eksamist ja ülejäänud aja kontrollisime me grammatikaharjutusi. Mingi töö sain ma ka 4. Peale inglise keelt läksime Kertuga poodi nagu meil juba traditsiooniks hakkab kujunema. Ostsin viimaste sentide ja kroonide eest ühe lihapriuka ja pudeli Buratinot. Ei olnud eriti hea. Läksime kooli tagasi. Istusime keemia klassis ja lõime taas ajale puuga pähe. Seda kuni kell helises.
täna õppisime siirdemetalle. Tundub järjekordne keskmise raskusastmega teema.
Peale keemiat hakkas kehaline, mida ma üldse ei oodanud, sest ma olen väsinud ja ei viitsi ennast liigutada. Tund oli pisut normaalsem kui arvasin. Kuigi see ladina jurr ei istu mulle eriti. Aga tuju tegi paremaks see kui me improt tegime, sest mul täna oli idee. Mitte midagi erilist, aga vähemalt oli. Kui õpetaja küsis, et kes alustab, hüüdsin kiirelt: "Mina.".
Jooksime söögivahetundi Tarmot ehk siis pikka poissi sööma. Ma lootsin, et maitseb parem. =( See-eest oli väga maitsev õun. Ja Mark ma nägin kuidas sa pool õuna prügikasti viskasid :@ xd
Söögivahetunnil veetsin aega ka pisut lugedes. Ikka mu "Ja päike tõuseb" või siis pigem Hemingway, mitte minu. Algas matemaatika. See tund, kus mul jääb vabalt aega muude asjadega tegelemiseks. Kui mõni õpetaja püüaks ette heita, et ma ei tegele antud õpiülesannetega, siis ma vaidleksin vastu. Ma olen esimeste seas, kes lõpetavad ja vastused on enamalt jaolt õiged ka. Nii et, täna jäi võimalus ka raamatut lugeda. Ma ei oleks osanud arvatagi, et matemaatikaklassis nii hea lugeda on. Kuidagi loogikareeglite vastane. Kuid siiski, istusin, vahepeal heitsin pilgu teiste tegemistele, siis lahendasin ülesandeid, toetasin vastu seina ja lasin pilgul sõnu raamatus jälitada. Tegutsesin niiviisi kuni kellahelinani.
Klassist lahkusin taas raamat käes ja pilk seal sees. Kõndisin eesti keele klassi, kus vajusin toolile ja terve vahetunni lobisesin Mürkade ja Paukade ja asjadega. Gerliga sai ka ikka niimoodi kildu rebitud, et ise ka ei usu. xd Meile soovitavad sõbrannad, mida pissida ehk siis, mis juhtub, kui sa räägid võõrkeelt valesti. Kui kell helises, avasin vaevaliselt enda õppevahendid: matemaatikavihiku ja pinali. Matemaatikavihiku seetõttu, et ükskord kui mul mappi polnud, kirjutasin ma paar etappi sinna. ;)
Täna sain teise sisukorra ka kirjutatud. Ma tean, et ma olen natuke maas, aga saab tehtud. Ma pean natuke nende sõdade peale mõtlema.
Peale seda ma peaaegu, et jooksin koju, kuigi Erki pidas mind vahepeal kinni ja siis ma lobisesin temaga pisut.
Kodus hakkasin tuupima muusika seminari asju. Kell pool viis oli järeltöö. Me Kertuga niisama vigurdasime seal natuke. Töö läks üldiselt kehvalt, aga vähemalt said Rimski-Korsakovid lõpuks tööle kantud. Kuidas, see on juba iseasi.
Tulin koju tagasi eesmärgiga geograafia uurimistööd teha. Tegin ka. Päris palju tegin. Tohutult võtab aega. Mõistsin, et ma ei jõua seda nii või naa valmis ning otsustasin, et ma ei hakka sellele tervet ööd kulutama. Ma olen niigi viimasel ajal nii väsinud. Oleks mu arvuti nii kaua vastu pidanud, oleks ma isegi ehk jõudnud. Aga oleks-poleks, poleks-oleks.
Nüüd plaanin ehk varsti õue minna. Lähen vaatan üle, mis tšill Kosel on.
Õhtul õpin natuke kirjandust ja matat ja siis on ok. Äkki veel kirjutan ka täna midagi kunagi.

Igatahes, minu uueks süsteemiks on nüüd see, et postituse pealkirjaks saab see laul, mida ma kirjutamise alguses kuulasin. Täna oli õnnelik väljavalitu Bright Eyes - Bowl of Oranges. Hea lugu. ^^ Praegu kuulan Korni - Another Brick In the Wall.
Ja tsauu siis. xd

Kommentaarid

  1. Mul seisab ka Hemingway "Ja päike tõuseb" laua peal ja ootab lugemist (:

    VastaKustuta
  2. Jaa, nii hea. (:
    Väga soovitan. ^^

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji