Mpka aku on tühi. =( Jälle.

Reedel oli üks põhjalik hundiratta päev. Hommiku algust ma ei mäleta. Kõige eredamalt mäletan seda, kuidas me Paukaga tegime esta koridoris hundirattaid ja siis ma tegin kukerpalli ka ja kõik vaatasid ja vahepeal plaksutasid ja naersid ja. Me olime Paukaga nagu külanarrid, aga jumalast naljakas oli. xD Ega jah, kellegi muu kui Paukaga ma ei rokiks ka keset esta tundi öökuninganna aaria järgi, vms iganes selle nimi oli. xD See on jumalast meie laul. Vahetunnis ka laulsime seda. xd
Igatahes oli ülikõva Paukaga tantsida ja laulda ja joonistada ja kirjutada ja naerda. Ja seda kõike keset kirjanduse tundi. Ja meie teame, et Goethe on Dexteri poeg. xD
Reedel käisin ma mingi kell laulmas. Suht mage. Peale seda läksime Merilinga Aasukale hundirattaid tegema. xd Mammu ja Kertu tulid ka millalgi ja siis me tegime kõik koos. Kertu ei teinud. Dunno why. Inimesi kõndis sealt igasuguseid mööda. Martinil oli sünnipäev ka.
Laupäeval käisin laadal esinemas. Üks margimaid esinemisi mu elus. Nii tantsu kui lauluga. Peale seda käisime Kertuga minu juures riideid vahetamas ja siis jälle laadal, kus saime Mammu ja Mürgliga kokku.
Laat oli igav, läksime poodi. Kes mida ostis. Meie Mürkaga krõpsu ja friikaid, Mammu ja Kertu koogimaterjali. Meie Mürkaga tulime minu juurde magama ja O.C-d vaatama ja lobisema. Käisime õues ka ja niimoodi me käisime kodu ja õue vahet korduvalt. Mürka plaanis 21:10 bussiga koju minna, aga see ei õnnestunud, sest sellist bussi ei käinud. Tulime minu koju tagasi ja ootasime ära kuni mu õde mingi kell koju tuleb. Mürka jäi vahepeal magama ja mina istusin niisama arvutis. Siis tuli Stella ja viis ta koju, mina läksin aga magama.
Pühapäeval ma õppisin natuke ja õhtu lebosin.
Esmaspäeval ärkasin enam mitte laibana vaid zombie'na. Peale kooli tulin koju väikseid õppimisasju tegema ja siis õhtul töötasin usinalt uurimistöö kallal.
Teisipäeval ärkaisn taas zombiena ja läksin kunstiajalukku, kus oli üks suur liimi ja ajalehega möllamine. Me ehitasime endale ajusid. Jah, olioli lõbus. Mu ajud on lootusetud. xD
Ülejäänud tunnid olid suvad. Kell ajalugu tulime Kertu ja Katiga minu juurde, sest see oli vaba tund. Kuulasime muusikat ja rääkisime niisama. Kell inglise keel olime me veel siin. xd Ja siis tuli tekstiõpetus. Jõudsime kooli ja saime teada, et tekstiõpetus on olematu. Jäeti ära.
Läksin koju tagasi ja hakkasin uurimistööd edasi tegema. Mingi kell külastas mind Kati koos oma vingete stockiostudega. Ilus oli. Siis ta kitkus mu kulmud ka ära ja kui ta lahkus tegin uurimistööd edasi.
Õhtul häksisin natuke õe digikaga ja siis väike netiring ja magamaminek.
Tegelikult on jumalast hea pusida uurimistööga ja kuulata klappidest tippklassi muusikat. Täna tegin seda juba mingi 5 tundi enne. Sain 20lk valmis ja hiljem jätkan. Emps tahab selle täna õhtul üle vaadata.
Vahepeal juba arvasin, et see jääbki lõpetamata ja, et ma pean eksami tegema, aga ei. Mul on lootust see valmis saada. Premeerin ennast oma raha eest. Kogungi praegu uue telefoni jaoks raha. Te võite annetada kui tahate. xd
Praegu lähen Nannyt vaatama. ^^

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji