One foot in the grave. One foot in the shower.

Gary Jules - Falling Awake. "Monkeys in my heart. Rattling theire cages." See on hea laul ja te peaksite kuulama seda. Mina leidsin selle enda jaoks järjekordset "Grey anatoomia" osa vaadates.
Nagu paljud teisedki, ei ole ma ammu kirjutamise eesmärgil enda blogimasinat külastanud. Ma nüüd tulin. Ma tahtsin tulla. (:
Viimastest päevadest teen lühidad kokkuvõtted.

Lood on nii, et eelmine nädalavahetus oli imetore. Esiteks, sest Gert ja Mai käisid külas ja teiseks, sest laupäeva õhtu möödus mul oma toa rahus, vaikuses ja üksinduses. Panin küünlad lauale põlema, läksin suure teki sisse, sõin kala ja salatit ja vaatasin "Grey anatoomiaid". Minu jaoks tekitas, kogu kupatus, emotsiooni missuguse.

Pühapäev möödus puhkusenoodiga. Ja kummalgi päeval ei unustanud ma muidugi O.C-d.

Esmaspäev oli õudne koolipäev, sest tahe on otsas ja suvi tulemas. Õnneks libises päev käest. Ülejäänud päevad on suht sarnased olnud. Kool, siis koju, siis Merilinga midagi tegema ja siis koju. Merilin on väärt tüdruk.

Eile õhtul kell pool seitse tegi Kati ettepaneku Kose õhkkonda nautima minna. Käisime ja jalutasime eesmärgiga, et ma jõuan kunagi koju ka. Koju jõudsin lõplikult kell pool kaksteist. Enne seda istusime me põldude juures ja siis istusime bussijaamas ja rääkisime ja rääkisime ja rääkisime ja rääkisime ja rääkisime ja nii hea oli. Ma pole ammu ennast nii vabaks rääkinud.
Ja kui me põldude juures olime, siis Kati tegi pildi-kaks. Ma üldiselt ei talu endast tehtud pilte. Mingil põhjusel on need mu jaoks pea tülgastavad. Ja mu silmad - need kurvad koerasilmad. Mulle ju ei meeldi, et mu silmad kurvad on, aga Kati tegi need oma fotomasinaga ilusaks ja igatsevaks ja ta pani minu mulle endale meeldima. ^^

Minu kurvad silmad, mis ei olegi alati nii kurvad nagu paistab. Ja nagu reidis öeldakse: sellel pildil pole töötlust. :O

See on pilt, mida Kati pidas suviseks, ignoreerides fakti, et mul on käpikud käes. xd


Täna ma ärkasin suhteliselt meeldivas meeleolus, läksin küürisin oma juuksed puhtaks, siis tegin igasuguseid iga-päevaseid-hommiku-toimetusi. Vaatasin Puhhi multikat ka. ^^ Siis läksin kirjandusse teadmisega, et Katit ma seal täna ei kohta. Olin teadlikult kaasa võtnud enda mpka, mis oli minu parim sõber terve tunni vältel. Nii hea tunne oli istuda inimeste keskel, aga samas meeltega tajumata, et nad seal on. Ehk silmanurgast paistsid. Aga muidu töötasin usinalt kaasa ja nautisin muusikakiikse. (:
Järgmine tund oli matemaatika, kus kordasime tööks. Eks paistab, kas teen neljale või viiele. Siis oli vene keel ja grammatikatöö. Läks vist täitsa hästi. Seejärel inglise keel, kus tegime suuliselt term testi läbi ning siis saksa keeled, kus õpetaja rääkis, et ta oli nii kogemata sattunud minu blogi peale (ta nimesid ei nimetanud, aga ma ju teadsin, kellest ta räägib) ja oli lugenud halbu uudiseid tema tunni kohta. Seega märkisime üles tunni positiivsed ja negatiivsed küljed. Ma ei üritanud üldsegi jätta muljet, et tunnid on kõige toredamad. Rääkisin kõik ausalt südamelt ära. Siis tegime harjutusi ja tuli söögivahetund. Tänased pikad vahetunnid möödusid siiski õues, sest ilm ju kutsus meid. Kõksisime footbagi. Kellahelin kutsus meid uude saksa keele tundi, kus meiega ühinesid ka Anija poisid ja Sander R. Nalja sai kui palju. xD Nemad ja nende jutt. Tund oli kohe tunduvalt erksam, meie ju oleme seal alati laibastunud olemisega. Nad tõid särtsu tundi. xD
Peale saksat hakkas ajalugu, kus meid oli vähem kui vähe. Enamikel oli majandus ära jäänud ning they left da building. Tund oli normaalne. Merilin tuli ka meie tundi. Niisama õppima.
Peale ajalugu ootasin ära kuni Merilin oma töö ära sai vastatud. See võttis siis mingi tund aega kokku. Läksime külastasime ostukeskuseid Pirko ning mingi "suur pood"? xd Käisime ostsime Mürkale platsi pealt ühe pluusi ja tulime minu residentsi, kus leidus üllatavalt palju head ja paremat nosimist. Aga meil oli Mürksiga oma kraam kaasas: coca ja krõpsud. xD Vaatasime ühte Grey osa, mida Merilin näha tahtis. Ma olin seda loomulikult juba näinud.
Siis saatsin Merilini bussi peale. Põhiteema oli täna toimuv 12ndate klassipulm. Nägime Miqt ka hetkeks ja siis kõmpisin sama teed pidi koju tagasi. Mind ootas ees missioon õppimine. Ja ma tegin seda. Üle üüratu mägede taguse aja, ma õppisin. Füüsika tööks. Nelja peale teeb ära, ma loodan.
Mõtlesin, et õpin natuke veel, aga sellest oli mulle küll. Ma tean, et mul on kogunenud rohkem kui küll koolitöid, aga vabandan väljenduse eest, MA EI VIIIITSII!!!. Nagu ma äkki juba maininud olen, siis minu jaoks juba puhkus käib. Ma ei viitsi rebida enam siin koolis. Mõningad asjad teen ära, et hinded ikka päris ära ei kisuks, aga muidu ma ei taha. Nädalavahetuseks planeerin ka palju Greyd ja kausikoogi. Kõik ainult mulle. Jällegi saadab mind mu tubane üksindus, sest õde sõidab maale ära. Ülimõnus. :) See on selline mõnus, et kiisu tahaks nurru lüüa.

Mis veel siis? Midagi oli minu meelest veel. Mul kohe ei meenu.
Järgmine nädal möödub laulu- ja tantsuvaimus. Proovid-proovid-proovid! ^^ Nii lõbuuuus.

Mul pani juhe praegu ülikokku, järsku tuli uni ja järsku on kõik teisiti.
Ma kirjutada enam ei oska ja magama tahaks minna. Vabandan enda ees, et ma ei õpi! Anna endale andeks Susanna. (muidugi annan. :))
Ja btw, ma olen mõnikord nii sõber, et kui mult küsitakse, kuidas enda õppimistega korda jõuda, siis ma soovitan enda nippi "LASKE ÜLE!" xd

Olgu, tsau. Kui ma midagi meenutada suudan, siis te näete mind veel. *kergitab salakavalalt silmi*

Ja btw, ma tahan olla nagu Lis. Ta näeb nii lahe välja. Ta näeb selline välja nagu mina tahaksin ka olla. Ma tean, et imelik, aga ma ei oska niimoodi riides käia nagu ma tahaksin. xD

Lis. Parajalt kelmikas ja parajalt deep and twisty. ^^

Vaadake seda peegeldust ning jätke meelde milline ma olla tahaksin ja ostke mulle ka übervarukatega dressikas. (:

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji