Kolmapäeval pidin ma koolis olema 5 akadeemilist tundi, sest jällegi jäid meil saksa keeled ära. Seekord teadmata põhjustel. Milline õnn! Ma usun, et kõik on minuga ühel nõul.
Peale seda tulin koju, vaatasin pisut telekat, pakkisin asjad ning asusin vanaema poole teele. Enne seda käis Mari ka külas.
Vanaema juurde sõitsin koos õe ja Rihetiga. Nii mõnus. Natuke aega ma magasin autos ja siis käisin ringi enda muusikamaailmas ja nautisin üldse sõitu nagu tavaliselt. Vanaema juures ootas mind ees rabarberikissell, oma voodi ja üks tore jutt, mille ma leidsin. Issver kus meenutas vanu aegu. Nojah, see selleks.
Õhtul sõime liha ja kartulit ning magamamineku aeg. Enne uinumist lugesin E.Hemingway "Ja päike tõuseb". Järjekordne hullude tegelastega raamat. xd Nad on nii lahedad, kuigi nende elu ma endale ei tahaks. Lugesin kuni ma lihtsalt enam ei suutnud, silm vajus kinni ja sisust ei saanud ma enam midagi aru.
Hommikul ärkasin kell hilja ja läksin hommikust sööma. Tavalised võileivad ja kruus piimaga. Seejärel algas casual nolifimise päev. Lugesin veel veidi raamatut ja olesklesin niisama. Ja kindlasti ei saa mainimata jätta, et ma vaatasin Gladiaatorit. Nii kurb ja tore. ^^ Kuni tuli jälle magaminek ja uus hommik. Reedel nautisin kaks tundi spaad. xd Okeiokei, tegelikult avanes lihtsalt vannivõimalus. ^^ Siis oli üks mõnus kreemitamine ja järjekordne olesklemine. Hetkeni mil telekas otsustas otsad anda. See oli minu jaoks hullumise hetk. xd Mul kammis jumalast ära. Ma keksisin mööda tuba ringi ja naersin. Mul oli selline tunne, et ma hakkan varsti päkapikke ka nägema. xd Aga siis helistas Mürka. Lobisesin pisut temaga ja peale seda hakkasin pisut vanadesa ajalehtedes tuulama, et enda uurimistööd täiendada.
Oli jällegi uneaeg.
Laupäeva hommikul avasin silmad ja vaatasin, et korter oli tühi. Vanaema oli aiamaale läinud. Vantsisin niisama mööda korterit ringi ja tegin endale pikka hommikut. Jummel, kuidas ma armastan pikki hommikuid. Et sa lihtsalt oled enne kui päev kui selline pihta hakkab: sööd rahulikult hommikust, jalutad toas ringi, longid ööriietes kuni viimase hetkeni ja siis hakkad alles vaikselt sättima. Prr, kui mõnus. (:
Poole kolmest istusime mu õe autosse (täpsustagem: Riheti autosse, Stella oli vaid juht xd) ja sõitsime raudteejaama. Rong sõitis umbes 2,5 h. Jumalik. Olin jälle enda muusikamaailmas ja jõllitasin kõike, mis oli väljaspool rongi. Nii lahe. Ja siis jälgisin ühte noormeest, kes minu vastas istus, paar istet eespool. Ta oli nii naljakas. Ta luges ühte Puhhi raamatut. Ta luges lause või kaks ja siis mõtles minuti või paar. Ja niimoodi mitu korda järjest. Ja siis ta magas vahepeal ja vaatas aknast välja ja.. Ta oli jumalast koomiline. xd Ta meenutas välimuselt natuke Rolf Juniorit.
Igatahes, peagi jõudsin linna ja lippasin läbi vanalinna marsapeatusesse. Nii õudne. Ma ei salli rahvamasse, aga oli laupäev ja vanalinn. Meeleheitlikult lootsin igal pool kedagi tuttavat kohata. Lootus on lollide lohutus. xd Olin pisut marsapeatuses. Sõnumineerisin Kertuga, kes valgustas mind O.C teemal. Ja sõitsin siis koju.
Kodus mängisin natuke juuksurit ja siis läksin õue Kertuga. Jalutasime ja sõime natuke ja siis läksime Mammu juurde, kus ma olin päris kaua aega. Ühe paiku jõudsin koju. Siis keerasin kohe kerra.
Täna hommikul ärkasin üheksa keerus. Mõtlesin, et geograafia tahab tegemist. Nii palju siis sellest. Selle asemel helistasin Mürkale ja leppisime tööle mineku kokku. Pauka lasim ind täiega üle, ignos mu kõnesid ja ei laenanud mulle ratast. Ta väitis mulle, et ta unustas.
Peale natukest jamamist sain Mammu käest ratta ja vurasin tööle, kus olin hea 5 tundi. ^^ Õnnitlege mind, ma vist töötasin elus esimest korda. xd
Sealt koju tulles nautisin O.C-d ja seejärel veetsin järgnevad 1,5h oma halva tuju seltsis vannitoas, kus ma kasutasin igast viimasest kui potsikust midagi. Mõnus oli.
Seejärel alustasin isegi enda geograafiaga, aga see oli hetkeline. Ma mõtlesin peale 1 lk, et ma parem lähen telekat vaatama ja nii ma tegingi. Nüüd ma jõudsin netti ja varsti lähen magama.
Ootan homset kuulitõuget ja kettaheidet ja jooksmist ja trenni. ^^

Tsauuu. ^^ Olge tublid. (:
Ja Merilin, sinuga räägiksin ju veel ja veel, aga ma pean vahepeal maha rahunema vist. xd

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji