Sõbrad - te olete mu ümber ja olete mu sees, kuid vahel te lihtsalt olete mul ees.
Alustan Poognast saadut lausega siis seekord. Ma lihtsalt ei suuda suhelda kellegagi viimasel ajal. Kuid samas.. suhtlen tihedamini nendega kellega ma igapäevaselt ehk vahetaks paar sõna. Palun ärge solvuge, aitäh. ^^
Muidu oli täna teatripäev, kus me lõpuks esitasime Kümnendate Klasside Humanitaarrühma Närviprojekti "Kui öö ja päev vahetavad kohad" ehk siis lühidalt meie antiikteatri. Ei tulnudki kõige hullemini välja. Ainuke jube asi oli vist see, et me unustasime "piigi" kunsta klassi ja siis tegi Kaspar hämmastavalt kiired sammud kunstasse ja siis tagasi, kuid pettunult, sest klassi uks oli lukus. Piigiga või ilma piigita, aga Kaspar sai niimoodi trenni ja teha ja, jumal tänatud, ta jõudis tagasi täpselt enda osa ajaks. Meie klassinäidendis sai ta ka hiilgavalt hakkama ja üleüldse peaks talle šokolaadi viima, sest torti ta ju ka ei saanud.
Praegu kuluks üks hea vaheaeg ära, sest õppimisest on mul kopp ees nagu kõigest muust. Kõik võimalikud kodused tööd olen üle lasknud ilma süütunde varjutagi.
Teine laiskuse mõjutaja on ilmselt varakevad. Nagu teada, ei ole ma eriline kevade fänn, kuid tunnistan, et viimaste päevad ilmad on ikka naeratuse näole toonud küll. Nii kaua kuni päike mind ahistama ei hakka naudin mõnusat jahedat kevade ilma ning meenutan eelmise aasta kevadet, sest see tuleb ise bumerangina tagasi.
Vaheajal ma laulan Antsuga ja siis laulan Meriliniga kaa. Ja Meriliniga räägin veel igasuguseid põranda ja õhu jutte ja Kertuga käin ka jalutamas ja..
Ja mu mõlemal põlvel on sinikad, sest ma üritasin Karlile näidata kuidas meeleheitel olles langeda põlvili, aga lõpuks istus ta ikka laval nagu mees. xD
Ma tahaks midagi veel rääkida, aga kuidagi ei meenu miskit.
Eile õhtul oli koolis pikk näidendi proov, nalja oli nabani. Ja siiani ma leian, et Ott oleks pidanud parima naisosatäitja auhinna saama, sest ta oli üks ja ainus. xD Teatripäev oli kuidagi uskumatult kehval tasemel see aasta. Eks järgmine aasta läheb paremini.
Mis veel..? Täna tuli uus Muusa ^^ Mingi küberteema. Väga hea.
Ahjaa, ja ma tahan mingit head koomiksit lugeda ja täna on Heroes ja ma tahan kohutavalt šoppama minna ja raamatupoes mingid uskumatult pikad tunnid veeta.

Öelge mis mul rääkimata jäi ja ma kohe kirjutan juurde, aga ma praegu ei oska.

Ja ärge unustage, et 16 aasta ja 5 kuu pärast valitsevad homoseksuaalid maailma, heterod muudetakse mutantrobotiteks ja koondatakse Austraaliasse. (meie näidendis oli selline statistika nii et see PEAB õige olema!) xD

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji