Ma alustan neljapäevast, mil oli lauluvõistlus. Ma olin see pliks, kes pidi i-le täpi peale panema ja viimasena lavale astuma. Olin kindel, et laval olen nii närvis, et mu jalad värisevad piisavalt, et maavärin põhjustada, kuid ma eksisin. Võrreldes eelmiste aastatega oli see aasta lust ja lillepidu. Ma tundsin ennast laval nii hästi. Missest, et ma edasi ei saanud, aga see lavakogemu on asendamatu. Mind päästis vist see mõte, et nagunii on enamik saalist mind kuulnud laulmas, nii et kellelgi ei saa olla väga kõrgeid lootusi, et minus pettuda. Esinemisega ma nii rahul ei ole, aga tore oli ikkagi. Musti noote oli ja sassi läks, aga no suva see. Vähemalt sai Merilin edasi. ^^
Kui ma koolimajast lahkuma hakkasin, siis Imps ütles, et pole hullu, järgmine aasta tuleme jälle ja saame edasi ka. (: Ja karta on, et ma lähen jälle ju. xD Ma juba leppisin Antsuga kokku, et ta mind saadaks. xD
Reedel kell 11 alustasime lauluprooviga, et Saaremaale minna. Proovis sujus kõik ilusti. Kell pool kaks asusime teele saare suunas. Mingi kell jõudsime kohale ja siis meid paigutati hästi väiksesse klassi ja see oli nagu magala. Astumiseks polnudki ruumi vaja. Reedese õhtu veetsin mina ilusti koolimajas: mängisime aliast ja rääkisime niisama juttu ja siis ma vahepeal lugesin Mehise väga vinget Mati Undi raamatut jnejne. Laupäevane hommik algas kerge pesu ja lauluprooviga. Peale seda oli aeg lavaproovi ja siis juba esinemise jaoks. Leidsin, et meil läks proovis pisut paremini, kuid siiski oli väga vinge. Peale seda oli põhimõtteliselt poole üheksani vaba aeg ja sii ma sain Reedaga kokku ja vahepeal mängisin malet ja rääkisin Kaisaga juttu jms. xD Kell üheksa algas lõpetamine. xD Ja saate aru: ME SAIME KOLMANDA KOHA :OOOO See on ülivõimas, sest meie proovide arv võrreldes teiste kooridega on peaaegu et miinustes. xD Üldkokkuvõttes panime me selle ürituse jumalast kinni, sest maakooli koori kohta ja nii väheste proovide kohta, oleme me jumalast kõvad laululapsed. xD
Nüüd oli pühapäeva hommikuni vaba aeg ja siis me nautisime lihtsalt seltskonda. Terve bussisõidu koju ma põhimõtteliselt magasin. Praami peal olles ei võtnud ma ka vaevaks bussist väljuda vaid ma lihtsalt nautisin helisid, mida mu klapid minuni tõid ja lasin korralikult sliipi. ^^ Lõpuks olemegi kodus. (:

NB! kui keegi leiab enda asjade seast musta peavõru, siis palume selle omanikule tagastada. Omanik on Susanna Oja 10a klass. xD Aitäh tähelepanu eest.

Kommentaarid

  1. Ei ole hullu, järgmisel aastal läheb paremini (:

    VastaKustuta
  2. Jah, seda ma mõtlen igal aastal. xD
    Aga tähtis pole mitte võit vaid osavõtt ;)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji