Hei. Meie kauaoodatud nädal puhkamiseks on käes. Hakkab juba vaikselt käest ära libisema. Ma olen kasutanud iga minutit puhkamiseks. See koosneb siis Meriliniga aja veetmisest põhimõtteliselt. Ja loomulikult ta naerab kui ma luban tibiks hakata või siis ennast kiilaks ajada ja kartulikoti ning sandaalidega ringi käima hakata. See on normaalne. Eriti tore on see kui Merilin räägib mulle, et tema arvates inimesed kardavad mind. Ma ise küll ei ütleks seda, aga kui ta nii arvab siis olgu. Mürka arvab, et nad kardavad, sest ma olen teistsugune. Teistsugust defineeris ta teistsuguse muusikamaitse ja minu kiiksuga naljadega. Ma ei vaidle vastu. See on tõesti mulle omane. Ta juttu oli huvitav kuulata, sest ma ei tuleks ise kunagi selle peale, et keegi mind näiteks karta võiks. xD
Selle ajaga me õppisime ära, et minu maitsemeel on hoopis teisest liigast. xD Mulle ei meeldi enamus asju mis teistele. Mulle ei meeldinud see kollane käekott, mulle ei meeldi palavad ilmad ja kohe kindlasti ei meeldi mulle popmuusika. Ja see on nii normaalne. Mul tekkisid hetkeks alaväärsuskompleksid ka. xD Aga kui ma hakkasin mõtlema, et ma võiksin ju teistsugune ka olla, siis ma mõistsin, et see ei oleks mina ja nii poleks õige. Ainukesed ühised asjad, mis meil Merilinga on: O.C, Coca Cola ja mina. xDDD okeiokei, tema ka. xD

Täna käis Ants mul külas ja meil oli esimene lauluvõistluse proov. Pabistasin ilma asjata. Kõik läks palju sujuvamalt kui ma oleksin uneski osanud näha. Ants tinistas kitarri ja mina joigusin seal kõrval. xD Tegelikult ma juba peaaegu laulsin, aga pisut vaikselt. Igatahes Ants ütles, et kui ma samamoodi, ainult, et kõvema häälega laulan, siis me lähme Harjumaale. ^^ Homme on esimene proov bändiga. xD Ehk siis: Ants - akustiline, Imre - soolo, Mikk - bass ja Miki - trummid. Seda ma natuke juba kardan, sest ma lähen võõramale rahvale esinedes jumalast närvi, aga no elan üle. Täna ma arvasin ka enne Antsu tulekut, et mul tuleb paanikahoog või midagi xd Aga laulma hakates oli kõik kõige paremas korras. Üle ootuste hästi isegi.
Homme tuleb Merilin ka minuga kaasa ja siis ta laulab vahepeal Imrega enda laulu ja siis mina vahepeal nende kõigiga enda laulu. ^^

Rohkem ma midagi rääkida ei oska, nii et ma parem lähen tegelen millegi vajalikuga. Tsauu. ^^

Kommentaarid

  1. Tead, sa oled nii tubli!

    VastaKustuta
  2. Mulle meeldib, et sa teistsugune oled. :D Muide mulle ka ei meeldi popmuusika :D
    Ja su laulu tahaks ka kuulda juba..

    VastaKustuta
  3. Tore kui ma sulle meeldin. ^^ xD
    Jah, popmuusika.. eks ta on jah imelik. xD
    Ja ära oma lootusi liiga kõrgele sea. xD Ma laulda ei oska nii või naa. xD

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji