Ilmselt tuleb igasuguseid vaheajablogisid. Jaa. Ma siis teen ka, et üldsusega kaasa minna.
Vaheaeg algas seltskonnaga. Ei kurda. (Jah, ma tean, et ma kirjutan lühilausetega. Ma tahan ja teie ei keela mind!) Järgnevad mitu päeva veetsin ma Mürgli aka Põrka aka Mürka seltsis. ^^ Oli tore, jaa. (: Ühel päeval käisime me Mürakaga linnas šoppamas. Meil oli siis ka tore (: Sellest ma juba rääkisin millalgi-kunagi. Me käisime temaga eile ka linnas. Me tahtsime lihtsalt niisama minna. Läksimegi. Esimese asjana läksime me linnas Eati pelmeene sööma. See oli Tõnise soovitusel, kes meiega seda päeva veetma ühines. Istusime suhteliselt tükk aega Eatis helistades inimestele ja kutsudes õue neid. Markus oli Rakveres, keegi Kristjan oli Viljandis, Taavetil oli tegemist, Ringo ignos meie kõnesid jnejne. xD
Järgmise asjana liikusime me Chocosse. Järgmine kohvik ja järgmine rahakulutamine. xD Tegelikult ma ei kulutanud peale bussisõiduraha sentigi, sest Tõnis tegi mulle kohvikud välja. Väga positiivne. Chocos istudes saime lõpuks Ringo ka ta kodutelefonilt kätte, kuid siis ta hakkas vinguma, et tema on väsinud ja ei viitsi tulla. Lubasin talle pärast tagasi helistada, aga seda ma loomulikult ei teinud xD Sorri noh, meil oli siis juba lõpuks tegemist.
Peale Chocot kõndisime Viru poole ja Tõnis läks bussi peale. Meie Meriliniga seadsime oma sammukesed Rahva Raamatu poole, kus ma sooritasin oma kinkekaardiga ostud. Jah, jällegi ma ostsin endale paar diipi ja darki raamatut nagu mul kombeks. Seejärel plaanisime me minna Kaupsi toidumaailma minu kinkekaarti kulutama. Me ostsime endale kommi, smuutisid, nesteat ja küpsiseid ning läksime bussi ootama. Ilm oli ka kohutav btw.
Bussi sõit oli kõige toredam osa vaheajast peaaegu. xD Ma üldse olen vaheajal nautinud bussisõite, ise teatmatagi miks. Ilmselt selle pärast, et ma pole ammu sõitnud. Igatahes me istusime suure liinika kõige tagumistele istmetele, ladusime söögid välja ja rääkisime jällegi põrandast ja õhust. Kuigi seekord oli pigem nii, et mina rääkisin terve aja Mürkale enda põrandast ja enda õhust. Aga tal ei paistnud väga igav hakkavat vaid ta hoopis innustas mind ja ma tegin seda. ^^ Ma ei ütle teile mida. Nagu väikesed lapsed üksteisele ei räägi. Merilin ja Pärja ja Liisa teavad millest ma räägin ;)
Koju jõudes tegin kiire msni ringi ja rääkisin vajalikud asjad ära ja me Rinxiga leppisime uue uisutamise aja kokku. xD Me juba mingi aasta aega lähme uisutama, nii et.. xD Peale Interneti külastamist lippasin ma Mürkale bussi vastu ja me läksime Oti juurde. Pidime Andrest ära saatma, sest ta läks ju öösel Egiptusesse ^^ Istusime alguses Mürka ja Otiga ja lobisesime niisama. Pärast liitusid meiega Pets ja Andres ja millalgi öö poole Rein ka. Suhteliselt naljakas oli. Ja Ott on siiamaani maailma parim Aliase mängija xD ahahah ema rist. xDDD Lugesime Petsi kaelaketi jubinaid ja rääkisime lennukis magamisest ja meie Mürkaga mõnitasime Andrese naeru. xD Naljakas igatahes oli ja Jevgenia returned. xD
Täna ma tegin endale tõelise puhkepäeva ja passsssssisin. Mängisin õe ja isaga kaarte ja vaatasin telekat ja lauluproov oli ka.
Kahel õhtul käisin Jotis poiste ja Mürksiga pokkerit ka mängimas. xD Tegime igasuguseid pilte ja värki ka. (:
Kokkuvõtes oli see minu jaoks kõige vingem vaheaeg, mis mul olnud on ja ootan järgmisi ka. (: Ma olen igasuguseid asju lubanud teha, nii et Merilin on ennast korduvalt võinud herneks naerda, aga ärge kartke ma olen oma otsustest taganenud ka. xD Ma ei hakka tibiks ja muud sellist. xD
Homme on kool ja mina ei taha minna! GOSH. Igatahes, head öööd!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji