Ma nüüd ütlen ainult nii palju, et mina ei julge homme lauluvõistlusele minna, sest mul ei tule kunagi miski esimese korraga välja ja proovi ma ka enam teha ei saa ja ... Huh, peaksin vist sügavalt sisse hingama. Ma ei väsi kordamast, et kui see nädal läbi saab, siis on vallhalla.
Teil on aeg mulle homseks esinemiseks viimaseid näpunäiteid jagada. Homme see tuleb ja mina ei ole milleski süüdi kui ma valesti laulan või sõnad sassi ajan või midagi. Jah, ma paanitsen nagu tavaliselt, kuigi ma loodan ikkagi, et kõik on korras ja tuleb niimoodi välja nagu siis kui kõik oleks pöörfikt. :D
Koolis pole vahepeal midagi märkimisväärset toimunud. Eile käisin saksa keele päeval. Jah, korraldus oli kohmakas küll, aga lõpp hea kõik hea, sest ma sain sealt endale nö "auhinnaks" Euroopa Liidu Põhiseaduse. Tänu sellel pääsesin kolmest tunnist ja see on ka positiivne. Muusika, inka ja aja said saalis mööda viidud.
Igatahes. Meie Meriliniga paneme ameti maha ja sõidame puhkama! ^^
Side lõpp.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji