Lootused olid tänase päeva jaoks suuremad kui reaalsus võimaldas. Kujutasin ette, et ärkan nii kella kümne paiku ja siis käin pesus, harjutan laulu ja lebotan niisama. Siis võtan oma kompsud ja asun bussijaama poole. Kuid juhtus hoopis nii et ma avasin 12:09 Mürka kõne peale silmad. Lobisesime kiirelt olulised asjad ära ja siis hakkasin ma kiirustama, sest 12:45 pidi buss minema ja mul oli kõik tegemata alles. Mõned kiiremad liigutused tehtud, seadsin sammud bussika poole. Seisin külmas ja lumes mingi 50min, sest buss jäi 35min hiljaks.
Lõpuks olin õnnelikult bussi peal ja Jotis ühinesid minuga Mürka, Erki ja Ergo. Meie Mürkaga pidime šoppama minema ja Erki ja Ergo käimised jäidki meile saladuseks. Erkit me veel nägime millalgi, aga kauaks sedagi oli.
Meie Mürkaga võtsime endale aega poodlemiseks. Mürka ostis endale teksad ja ketsid ja maika ja muud sellist ja mina haarasin riiulitest kaks maikat ja ühe sinise pluusi enda kingade juurde. xD Peale väsitavat pealinna külastust läksime Uuemõisa lauluproovi. Jah, tunnistan üles, et ma oskan ikka mõnikord nii osavalt mööda laulda xD See on omaette anne. xD Aga ma arvan, et lõpp hea, kõik hea. Nad on mulle jumalast vägeva saate kokku pannud. Kui mina lõpetan laulmise, teevad nemad oma ubersoolo, mis on ilmselt parim koht laulus. xD Ma siiski loodan, et see kukub hästi välja. Minu puhul on see, ma loodan, ainult harjutamise asi.
Praegu ma olen veetnud aega msnis, kus me Merilinga kurdame üksteisele oma rasket elu ja Rinx süüdistab mind selles, et ma talle ei öelnud, et ma pealinnas olen. xD Aga jah, see on lebo. xD

Ma nüüd lähen puhkan ennast välja ja valmistun homseks toredaks päevaks. (:

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji