Ma arvan, et maailmas pole paremat kohta kui kevadine Tartu.
Miski pole täiuslik. Ka Tartu mitte.
Kuid see linn on kõige lähemal täiuslikkusele, mida üks inimhing kevade jooksul vajab.

Tartu on minu zsa zsa zsu ja minu liblikad kõhus! 



Kommentaarid

  1. Ma tulen kolmapäeval sinna targemaks saama :) Muide, neljapäeval lubatakse Tartusse äikest.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Seda võin ma omadest kogemustest kinnitada, et targemaks saab siin küll!
      Ja äike tähendab ju ainult kõike toredat! (:

      Kustuta
  2. Mul on hea meel, et keegi saab sellest aru.
    Sügisena sombune Tartu tänavalaternate valguses, talvine Tartu jõulutuledes ja paksu lumega, kevadine Tartu koos sooja kevadpäikesega, mis õrnalt põske puudutab ja linna ellu raputab ning suvine Tartu, kus põhupallid mööda tänavaid lendlevad ja ükskikud pensionärid bussipeatustes küüti ootavad, sest tudengid puhkavad. Olla tudeng Tallinnas või olla tudeng Tartus on suur vahe - siin on SEE kliima, Tartu vaim, if you will.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Indeed so! Näiteks talvine jõulutuledes Tartu vanalinn on maailma kõige ilusam vanalinn üldse. Ja kõik see muu ka, justtäpselt!
      Ma Tartusse tulles pahurdasin veidi, et nii kaugel ja mida kõike veel (kuigi sümpaatia linna vastu eksisteeris mul juba varem), aga praegu... ma ei kujuta ettegi, et võiksin olla tudeng kuskil mujal.

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji