Ma käisin täna ühe majas Tolstoi tänaval, mis oli nii ime-imeline. Ja kui ma seal olin, siis ma suutsin ainult ringi vaadata ja tasakesi ohata. Praeguseks hakkab tunne ka ohetele järgi jõudma. Käisin ühes ideaalses tudengite kodus.
See vana maja lõhn, suured ja avarad toad ning kergelt rõske ja jahe veranda! Kõik imetlusväärsed asjad nendes tubades ja toredad inimesed. Need, keda ma kohanud olen ja need, kellel on lihtsalt maailma ilusaim nimi.
See on see maja, millest räägitakse kunagi kui Tolstoi koolkonna algusaegade mõttepesast. Kui kõik need Tartu noored filosoofid, kunstnikud ja fotograafid kunagi kuulsad on, siis mainivad nad uhkusega õhtuid selles majas/kodus.

Õnneks on minu arvutil, erinevalt minu kirjutusmasinast, hüüumärk olemas ja siinkohal kasutaksin ma selle maja ja selle kodu kirjeldamiseks just seda märki.

!

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji