CAL: Atticus Finch, kas keegi on teile kunagi öelnud, et te olete imetlusväärne mees?
ATTICUS: Kuigi ma otsin oma prille ja suitsetan salaja? 
CAL: Kuigi - otsite prille, suitsetate salaja ja...
ATTICUS: Ja...?

Tekib hetk Cali ja Atticuse vahel.

CAL: Ja jääte ikkagi lapseks. Isegi, kui teil on võimalus...
ATTICUS: Võimalus?
CAL: Võimalus. Mitte jääda. Lapseks, ma mõtlen.
ATTICUS: Ma ei saa aru, Cal?
CAL: Saate. Aga see ongi kaunis, et te saate aru, aga teete näo nagu ei saaks. Kas ma tohin teile pai teha?



Ja mina muudkui õpin ja õpin ja õpin ja kõik on nii tohutult põnev!
Ma ei oleks osanud arvata, et ma seda kunagi ütlen, aga - nii tore on õppida.
+ on päris omapärane tunne, kui sul on tegemist ja plaane ja filmivaatamisi ja mõttekaaslaseid ja natuke šokolaadi ka.
See Norra reis mõjus nii lohutav-kosutavalt hästi. (':

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji