I kjøleskapet hjemme er det øl.
ØL!
I kjøleskapet hjemme er det øl.
ØL!
øl-øl-øl-øl-øl-øl-øl-øl-øl.
ØL!

Igatahes oli mul jubevahva Norra reis koos jubevahvate inimestega, kes ei suuda enam reisi fun-mode'ist välja lülituda. 
+ me käisime teatris, mis oli kjempefint
+ ma tegin ühe näitlejaga intervjuud, mis oli veel kjempefint'im.
+ peale seda oli tunne nagu pärast Kaarsilla kaarelt kõndimist - ma olen kõikvõimas.
ja siis me läksime Surf&Turfi, kus järgmisel päeval ajalugu tehti - meie Marit slammis nii kõvasti poesid, et võitis norrakatele mõeldud võistluse ära.
ja mul on miljon ägedat pilti!
ja äge ajakiri.
ja kõige ägedamad memory'd koos ühe järgmise nädala selskapiga.

ja ma isegi jõudsin täna kooli.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji