vihma-Sus.

Missest, et täna on päris mitmeti nässu läinud päev,
on täna siiski kõige parem päev üle hässsssti pika aja.

Kui ma peale kentsakas-imelikku,
natuke lühikest ja veidi pikemat koolipäeva
koju tulin,
selgus, et kogu tee tuleb mul läbida vihmas.
Ja kuigi nii palju oli valesti läinud,
pidin ma ikkagi naeratama
ja isegi ei plaaninud tempot kiirendada.

Ja mis see siis tähendab?
See ju tähendab,
et ma leidsin selle Sus'i jälle üles,
keda ei huvita vihmavarjud,
mööda nägu alla voolanud ripsmetušš,
peadligi surutud koledalt lokkis ja vettinud juuksed
ega totter mure sellepärast, et vihma sajab.
Vihm on ju tegelikult tore
ja ma olen seda ju tegelikult alati teadnud,
aga ma alles nüüd olen jälle päriselt selline,
et ma näitan seda välja ka.
Ma olen see Sus, kes ma olin mitu aastat tagasi.
Ma olen see Sus, kes ütles, et ta kardab muutuda kellekski, kes talle ei meeldi.

Nüüd on kindel, et ma selliseks ei muutunud.

Ainuke reaalne mure ju olekski see,
et mida mu raamatud teevad käekotis,
mis nägi välja nagu oleks vihm sadanud kotis endas.
Aga kuna kõik raamatud olid elu ja tervise juures,
siis on kõik ainult tore-tore-tore.

see vihm annab hirmsasti sellise tunde
nagu mul kunagi oli - ma saan kõigega hakkama
ja seda veel heatujuliselt. kõik on nii nagu peab.

minust saab kunagi teatriteadlane!

Kommentaarid

  1. võib-olla teadsin.
    nüüd tean kindlalt.

    VastaKustuta
  2. kuule jah..
    ma istusin täna Vildes ja sõin ja jõin ja olin mõnus ja lugesin teatriajakirju ja mõtlesin, et.. kirjandus on küll tore ja me kõik teame, mis ma sellest kõigest arvan, aga teater tekitab mingi surina ja ärevuse, mida ma kirjanduselt ei saa.
    Raamatud on teisteks puhkudeks.
    Ja ega teater nii tekstikauge ala ju olegi. (:

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji