973.

Kuidas ma saaksin panna sõnadesse selle tunde, kui hea mul on olla, kui ma kirjutan? Olen ennast lõpuks kokku võtnud ja pastaka kätte haaranud ja leidnud selle alge, millega enda üldisest kirjutamisblokkist üle saada. Ja see on NII hea! Juba mitu päeva olen saanud küll ilusamalt, küll koledamalt kirjutada, aga see ei ole enam üldse nii oluline.
Ma saan nüüd vabamalt hingata. Kõik, mis enne mu hingamist häiris, on nüüd selle punase vihikukaane taga.
Mul on nüüd vaja, et keegi teaks, mida see tähendab ja et ta kodus rõõmust üles-alla hüppaks, sest ta teab, et ma olen õnnelik.


if it doesn't come bursting out of you
in spite of everything,
don't do it.

if you have to wait for it to roar out of you,
then wait patiently.
if it never does roar out of you,
do something else.

unless the sun inside you is
burning your gut,
don't do it.



Kommentaarid

  1. mina hüppasin sinu auks täna oma diivanil :)

    VastaKustuta
  2. kui keegi üldse, siis just sina.
    aitäh. :)

    VastaKustuta
  3. sa nimetaksid mind jälle mingiks väga veidraks:(

    VastaKustuta
  4. mkmmmmm. ´ja kui isegi kui nimetaksin, siis that's how we roll.. sina ütled, et mina olen saiko, mina ütlen, et sina oled veider.

    aga ära põe, sa oleksid veider ainult siis,kui sa põhjuseta hüppaksid,mhmh.

    VastaKustuta
  5. kui sa põhjust ei tea, siis ongi põhjuste ju:D pealtnäha:)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji