trt

Mis juhtunud on? Tartu on kuidagi üleöö äärmiselt armsaks muutunud ja külge kasvanud. Missest, et ma olen samasugune Kodu-Liisu nagu ikka, on äraütlemiseni tore, et selline koht nagu Tartu maailmas olemas on ja mina selle sees. Isegi kool on omamoodi põnev koht olemiseks ja kõiksugu inimesed muutuvad ka aina kütkestavamaks, missest, et ma nendegagi tihtipeale ei suhtle.
Tänasest on mul igatahes järjekordne suur ja pehme madrats, millesse vajuda ja unistada, kui Tartu-mõtted mõlgutamist tahavad. Ja valgusti, mis näitab teed, kui mul tuleb isu mõned mõtted kirjagi panna.
Kõiges on nii palju värvi ja armastust.. oleks kõigel oma nimi, teeksin vaata veel nimekirjagi.


Ja kõik see vihm, mis taevast alla sajab, on üle pika aja mulle jälle armas. :'

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji