90 sekundit

Ma alati arvasin, et ühe sisuka inimese minut on 90 sekundit pikk. Lõpuks mulle tundub, et hoopis minul endal on aega rohkem ja nii on pimedasse sügisesse tegelikult päris meeldiv minna - rahulikult.
Nädalavahetus on tore olnud. Väänasin oma keelt, et teha endale selgeks poola keele tähestik (mille raskuaste ületas kõik mu kujutlused), lugesin raamatuid, vaatasin norra filme ja ühel pimedal, kuid toredal õhtupoolikul kostitasin Raunot, kes nõustus mulle külla tulema, kuigi tal on enda Tolstoi tänava kodus veranda ja täiesti võimalik, et ka kooki.


Jah, see rahulik tunne on mulle teki peale visanud. 
"tegutse ja ela leppides."
Aga 90 sekundi jooksul jõuab rohkem mõelda kui 60 sekundiga. 
Mõnikord tahaks lihtsalt olla ilma mõteteta, istuda oma aknalaual ja kuulata kaua valitud muusikat. 

Ja mõnikord ma teengi niimoodi.

Kommentaarid

  1. võib ju vabalt olla 90 ... aga siis on ööpäev 16 tundi pikk :D samas on siis 8h uneaeg piisavalt pikk, et ka suurem väsimus välja magada

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji