there's nothing like a typewriter!

She lifted off the pillowcase, and there I was standing in my old suit, looking at an old typewriter with a fresh ribbon. Inside the typewriter was a piece of white paper.
On that piece of white paper, Sam wrote, "Write about me sometime." And I typed something back to her, standing right there in her bedroom. I just typed.
"I will."

- Stephen Chobsky "The Perks of Being a Wallflower"


Seda ma räägingi! Ma tahan ka kirjutusmasinat ja keegi ei usu mind.
Ma päriselt tahan ka.
Natuke selle vanakooli hõngu pärast (isegi kui kirjutusmasin on modernne) ja natuke sellepärast, et there's nothing like a typewriter, mida öö ajal aknalaua ääres istudes klõbistada, et kõik need "öö-liialdab-mõtted" kirja panna ja siis hommikul rahuloleva naeratusega ärgata.
Kust ma saan?

Kommentaarid

  1. Jah, tibuke, jäid paratamatult hiljaks. Arvan, et see oli 5 a tagasi, kui mõlemad elektrimasinad said ära visatud, tavalise masina saatus ei meenu aga üldse...
    Siis ei osanud sa neid soovida, siis ütlesid kõik, et kus sa neid ikka hoiad, viska minema, kuigi ma tean alati, et asi, mis on ära visatud, osutub kohe asjaks, mida on kohe hädasti vaja.

    VastaKustuta
  2. pff, mulle juba väiksena meeldis mängida nendega, aga siis ju öeldi, et see on raiskamine. :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji