skandinavistid!

valmistuge randomness'iks!!!

kell on 4:05, ma istun oma Tartu korteri elutoa diivanil ja vaatan aknast välja. õues on nii minu elu suvi. see kõige pimedam hetk suvel, kui sa oled just sõpradele tsau öelnud ja akna tagant paistavad ainult süsimustad siluetid hallikassinise taeva taustal. just see hetk on praegu.

---

skandinavistid ei vea mind ikka kunagi alt. :'
El, kutsu mind juba endale külla. Mul oli täna nii tore õhtu (:

---

ja mis mul viga Illukas reivimas käia, kui seal Nirvanat mängitakse.

---

Ning last but not least:
Elyne, kas sa tuled ööseks meie juurde tuttu või ma võin minna ja kerra kerida? Su rahakott jäi ka siia. Ma võin selle homme kooli kaasa võtta. Seal siis näeme!

jadööd!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji