awesomeness infinity

Mõnikord on hea lihtsalt üksi olla ja kõikidest asjadest aru saada. Aimata, mida edasiselt tahta ja taibada, miks ja mida olnult mitte tahta.
Mul on täna äärmiselt vana aasta õhtu tunne istudes üksinda Tähes. aga jube hea ja mõnus on olla. palju küünlaid ja toost iseendale.

Nädalavahetusel käisin enda ääretult awesome sõpradega Risto juures ja põlvkondade peol. The awesomest Kertuga sõitsime keset ööd ratastega Risto juurde ja tagasi ka, mis oli the most legendary rattasõit ever.

Viimasel ajal on kogu aeg ääretu tahtmine tähistada. Seetõttu ma tõstan enda kurgiveepokaali iseenese auks. Hip-hip-hurraa!
Mu sess on läbi põiminud kõige äärmuslikemate puhkuse vormidega. Siiani olen üsna osavalt asja tasakaalus olnud. Isegi ajaloo eksami sain tänasel ilusal ja tormisel hommikupoolikul sooritatud ja mul isegi pole tahtmist kommenteerida seda. Eks mõne nädala pärast näeme. Aga homme lähen maale vanaema juurde. Usun, et see jätkab minu mõttemõlgutuste seeriat.

lykke til meg!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji