915. mõte

Millegi pärast on viimasel ajal
mu mõlema kodu voodid
rohkem nagu raamaturiiulid
kui magamisasemed.

Aga samas
on viimasel ajal juhtunud, et
magamisele ma väga aega ei kuluta.
Nii et - las nad siis olla.

liigun üliõnnelikult nukrale ja tagasi.

läksin õppima.


Men Erlend, Åslaug, Iselin og Leif-Erik - takk for i dag!
Det var hyggelig å treffe deg.
Kom igjen!

P.S - sain just enda esimese eksami tulemuse teada.
Olin vähemalt 90% veendunud, et saan selle E,

sest oskasin kolmest küsimusest ainult ühte,
aga sa vahi-vahi,
õppejõud oli ÕISi C kirjutanud.
Meeldiv algus sessile. (:

Kommentaarid

  1. Kui raamatud
    oleks pehmed
    ma neil vaid magaks.

    Kui voodid
    oleks lood
    ma neid vaid loeks.

    VastaKustuta
  2. jah. just. (:
    ja ma arvan, et mõnikord ongi nii.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji