head kevadsemestri sessi, Sus!

Kõige toredam!
Ma olen viimased 19 tundi rahumeeli õppinud ja just nüüd, kell 7:35, peab uni mind hakkama kimbutama. -.- I'm not quite finished yet. Cut me some slack!
Unistan ajast, mil see eksam nüüd juba läbi saab ja ma võin koju magama tulla, et õhtul midagi toredat teha.

jah, ma nüüd jätkan.

Kommentaarid

  1. haha, täiega laik, et ma hommikul unne surin? :D

    VastaKustuta
  2. mh, jaa :D:D
    ei,tegelt täiega laik, et sa õpid ja tubli oled ju :)

    VastaKustuta
  3. oleks vaid, et üks öö terve semestri pikkusest laiskusest päästaks.. :D
    aga ma tänan. (:

    VastaKustuta
  4. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  5. okei ave :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    VastaKustuta
  6. no fckit! :D

    maisaa.. empsi konto oli jälle sisse logitud :D sorrrüü. :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji