kevadised uued algused.

Mulle meeldib alati kevaditi midagi muuta või vahetada või uuendada. Seekord sai minu vajaduse objektiks väike Tähe tänava tuba. Bussiga Tartu poole sõites hakkas mu peas ringi lippama üks kiuslik mõte, mis nõudis, et ma oma voodi teistpidi tõstaksin. Seega esimese asjana korteriuksest sisse asutdes, hakkasin ma mööbeldama. Tundub päris võimatu? Oi, see voodivedimine tundus mulle ka võimatu. Päris pikka aega. Aga siis tuli oma viimased jõu- ja mõistusevarud kokku riisuda ja asi siiski ära teha. Do-did-done. Mulle meeldib see tuba. Laua ja öökapid tõstsin ka teise kohta. Kõik tundub hea.
Siis tuli Mer koju. Sai ka ideest innustust ja siis me tõstsime suure toa ka ümber. Mulle meeldib see ka. Telekanurk on suhteliselt hyggelig. Ja tegelikult pole ülejäänud toal ka viga midagi. Minu meelest valisime kõikidest variantidest lõpuks parima.
Ning otseloomulikult tegime seda kõike suurima hea meelega, sest kes see ikka kuklasse taguvaid koolitöid teeb, kui on võimalus mööblit ümber paigutada. (:

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji