Vahepeal on päris paljutki juhtunud, aga ma olen enda blogirajalt ära kadunud. Enam vist ei oska tagantjärgi kõiki asju ära ka kirjutada. Igatahes tuumatore on olnud.
Eile oli nt Türil suur segakooride laulupäev kuhu ma esialgu väga minnagi ei tahtnud, aga nüüd ma ei kahetse grammivõrd, et ma seda tegin. Lemmiklugu - "Muusika". Väike värskendus tavapärasesse koorimuusikasse ning lugudesse, mis mind juba nii palju mõjutanud on. Ning samuti loo autor, Pärt Uusberg, kes muutis minu jaoks olukorra palju olulisemaks, eriti märgates tuuleiilt, kui tenor tuli sõnadega "kuskil peab alguskokkukõla olema". <3 Me märkasime. :' ja loomulikult ei saanud seegi üritus ilma pisarateta õhtusse saadetud. Thumbs up orgunnis selle mu jaoks ära. Aitäh. (:
Vahepeal oli pliksikas ka, kus me jõudsime järeldusele, et me oleme vanaks jäänud. Istusime ja õgisime ja siis tundsime une näpistavat pingutust ning otsustasime kodo minna.
Ahjaa! uudis! Ma võtsin nüüd peale 6 kuud ennast kokku ja läksin õppesõitu. (H) Jube uhke olen enda üle. Tofik ütles, et ma sõidan hästi. Mitte väga hästi, aga hästi. Mis on minu jaoks juba tuumakiitus, sest ma polnud niiiiiiii ammu sõitnud ja eriti kui arvestada, et õhtu enne oli Pauli juures karm olemine olnud, kust ma kell neli koju jõudsin ja kaheksa pidin juba ärkama. :D Tofik ütles, et järgmine kord sõida ise, tema enam ette ei ütle, et seekord oli kordamine. Ja samuti ütles, et võin teooria koolieksamile mõtlema hakata. Lubade kättesaamine läheneb. (:
Ma saatsin eile öösel ühe kirja, millele ma täna hommikul ühe ilusa vastuse leidsin. (': Me ei ole endale võõrad. Aga mõned inimesed ennast ei tunne. Ma olin täielik enda näidendi Laura/Tom. Võtsin kätte ja kirjutasin võõrale inimesele, kui tore ta on ja paar ilusamat sõna veel. (:


Ja samuti inspireeris Pärt mind mu lühistsenaariumit kirjutama. Jube kiireks läheb. Eks paistab, mis saama hakkab. äkki ei hakkagi midagi saama. aga loodetavasti siiski.

Mingi miljon üritust olid kindlasti veel vahepeal, aga ma ka kõiki ei tea.
Ahjaa, ja enda prillid sain ka eile kätte, aga need ÜLDSE ei sobi mulle XD Shit happens. Õnneks need ongi koduprillid, sest nendega ma kaugele ei näe. Ainult raamatusse!



Eesti, tema kultuur ja inimesed for life! <3

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji