I live in the clouds. Reality is not for me. People say I should come down. That the clouds are not a place for grownups to be. I smile at them. Maybe one day, I say maybe one day I will come down. But I never will. Reality is not for me. I shall stay up here. The view is quite breathtaking.

-A Beautiful Revolution.



Olen viimasel ajal jälle mingi moodswingide pliks. Eile oli mul mailmatu hea tuju. (: Lihtsalt maailma kõige õnnelikum tüdruk. Sellega seoses oleks mul Merilin-Ingridile midagi öelda, aga ma veel ei ütle, sest ma pole üldse kindel. Ma olen täna ka õnnelik tüdruk, kelle pühapäevase päeva põhiülesandeks on unistamine seekord. Ja ma olen täna õnnelik tüdruk pisukese nukra alatooniga. (: Melancholy daydream. Te vist ei tea seda laulu.
Tahaks praegu filosofeerida ja tahaks, et mu kuudetagused soovpostitused veidigi ilmet võtaksid. Lihtsalt jälle tahaks igasuguseid asju. : ) Tahaks väikeseid asju, aga hästi palju.
Nagu mulle ükspäev just öeldi, siis "palju tahad, vähe saad. vähe tahad, üldse ei saa." Seega tahan hästi palju. Olen rahutu hing.


Haha, nii minu postitus tuli. :'D



Edit: ma olen maailma kõige osavam enda tuju parandaja. (:

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji