vaba kui lind, kui metsik hobune

Ma pole üldse teile viimasel ajal rääkinud, what I've been up to, aga ega ma pole eriti viitsinud ka. Pmst, peale tantsupidu läksin järgmisel õhtul preili Karneriga linna, kus hängisin ligi kaks tundi Ülemistes, kus avastasin, et see on ikka tõsiselt masendav koht. Korra isegi mõtlesin, et annan McDonaldsile uue võimaluse, kuid leidsin taaskord, et see oli asjatu rahakulu. Igatahes tuli kunagi Kertu, siis me tegime sõbraliku nuudliroa, mille kallal ma sain taas enda pulgagasöömisoskusi meelde tuletada ja muljetasime. Kui ChIpstOcki vaikselt kinni hakati panema, seadsime enda tillukesed jalakesed auto poole, seejärel sõitsime koju. Kuid siiski-siiski olin Laisk-Liisu ja ei viitsinud oma koju minna ning kolisin järgnevateks tundideks Karnerite juurde. Oi kui palju jutte ja emotsioone ja särasilmi. Kella neljaks toetasin enda küllaltki raske peakese padjale ja lasin silma looja.


Kolmapäeval lebosin ja lebosin ja siis lebosin veel veidi ning siis jõudsin peale väga pikka kahtlemist järeldusele, et me ikka peaks Maiga linna peale pralletama minema. Linnas ootasin teda veidi, siis käisin Hesis ning seejärel läksime viskasime asjad korterisse. Kuskil kella kesköö paiku jalutasime vanalinna poole, kus külastasime Nimetut ja Levikat, mille kohastest emotsioonidest ma juba varem rääkisin. Kui Levikas kinni pandi, kutsuti meid Moonshine'i, kuid selle pakkumise lükkasime me tagasi. :D Kuna Levikast paremat kohta oli raske leida, otsustasime parem tagasi korterisse kõmpida. Tee peale jäi politseipark, kus me natuke jõudu tegime ja pärdikuid mängisime. Olgem ausad, õues oli ju juba valge. Lapsevaimustusest üle saanud, jõudsimegi mingil kaunil ajahetkel sellele übermõnusale madratsile iluund tuduma. Parim uni ever. Lühike, aga parim.


Järgmisel hommikul käisin Seppäläs pesushoppingul ning seejärel istusin 1,5h Viru keskuse pingil ja teostasin kõige põhjalikumat people watchingut. Nii hea ja põnev. (: Siis tuli emps, tegin talle kiire moenõustamise ja siis oli pidu. Tegelikult olin unine ja ei viitsinud üldse kingapoodides kolada, aga vaja oli. Lõpuks oli ABC taaskord õige valik. Sain oma maailma ilusamad ja kõige mustemalt mustad kuue kuldse neediga Vagabondid kalli raha eest kätte ja olin material-girl123. Siis kolasime veel veidi nzmo ja siis tuli paps, kellega me väikse kebabi ringi tegime. Veel paar asjaajamist ning 500kroonise sisuga ümbrik ootas mind Orus vallavanema vastuvõtul. Vallavanema kõne oli, andke väga andeks, õudne ja üritus ise küllaltki igav. Aga no vähemalt peeti meid meeles. See oli tore. (: Hiljem õhtul käisime Pihlade juures koosolekul, peale mida ma mitmed kirjad teele saatsin. Nüüd ootan, et inimesed peaksid mind piisavalt oluliseks, et mulle vastata. (:

Täna oli aeg oma Vagabondidele valu anda ning valsiproovis käia. Täna küll tantsisin Kaivariga, kuid loodan, et esmaspäeval on Reinu isiklikult kohal. (: Kingad teenisid mind hästi ning muidu oli suht jura. :D Ülejäänud päev on olnud taaskord tuuuuuuumalebo, kuid kohe varsti hakkab Seks ja Linn ning sellega koos ka väike koristusprogramm "Teeme ära 2010 - Susanna toa edition." Enamik teist teab, mida see tähendab. Ei tõota midagi head ja kerget. :D

Muidu olen üsna konstantselt heas tujus, mõtlen hästi paljudele inimestele ja olen pidevas haiguslikus eufoorias. :D

Eksamitulemused:
Kirjand - 84p
Inglise keel - 93p
Ajalugu - 68p
Eelmise aasta keemia - 52p

Ise olen kõigega nii vägagi rahul. (:

Muidu ootan väga juba kontserttuuri Disko pole oluline, punk on põhiline Rapla etendust ja siis on valhalla. Täna just kuulasin mõningaid tuttavamaid ja võõramaid. Meeldiv. (: Ainult, et mul on siiralt kahju sellest, mis nad on teinud looga "Anarchy in the UK". *-)

Muidu


party all life long!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji