Nii nõme, et teiste inimeste ja seltskondade peale on nii lihtne kade olla. Nii lihtne on mõelda, et mis siis kui oleks... aga mõnikord ei tule inimestel pähe mõelda, et äkki oleks palju olulisem "mis siis kui ei oleks...". Kuidas me muidu armastama õpime? Gosh, people.
Ma tean, et ollakse kursis, või vähemalt mu sõbrad on, või vähemalt ma arvan, et nad on, et ma olen hirrrmus kadestaja. Aga ma arvan, et  p ä r i s e l t  ei tea mitte ükski inimene ilmamuna peal, kui kade ma tegelikult kõigi peale olen. Alati on teistel see, mida pole minul. Olgu selleks siis kickass iseloomuomadus, liiga huvitav tutvusringkond või väga äge soeng.
Kuid siis tuleb ikka ja jälle mingi selgushetk ja ühe hingetõmbe hetkel ma taipan, et ma pole tegelikult üldse hiljaks jäänud ja et tegelikult on mul rohkem kui ükski inimhing tohiks ihaldada. (:

Ikka tahaks filosofeerida. Tahaks diibitseda. Kunagi olid inimesed, kes minuga diibitsesid, aga nüüd lepin enda ja hiliste öötundidega.



Edit: Hah, ja nüüd ma loen Luule blogist, et "ei saa ihata seda, mis on, see oleks loomuvastane". :D

Kommentaarid

  1. sa oled ikka vahel päris veider, must admit :D

    VastaKustuta
  2. Haha. Millest Sa nüüd seekord seda järeldad? :D
    Ma olen suht stabiilne, enda meelest. :D

    VastaKustuta
  3. ma muidu ei arvakski, aga kuna sa oma mõtted blogi kirja paned ja mina neid lugema olen sunnitud, siis ma ikka vaatan ja imestan

    VastaKustuta
  4. Arvad, et muidu Sa ei teaks mitte ühtegi mu mõtet?

    ja Sa tegelikult ei ole sunnitud. ja tegelikult pole minu arust mitte midagi imestada. või noh, ma olen alati arvanud, et ma mõtlen mõtteid, mida kõik teised inimesed. *-)

    VastaKustuta
  5. "Ikka tahaks filosofeerida. Tahaks diibitseda."

    tell me one person!!!!!!111111111111111111

    VastaKustuta
  6. Haha. :D Sellllge. Nüüd sain aru. Ma mõtlesin, et mingi üldisem idee jättis veidra mulje.
    Nojah, kuskil kindlasti on veel keegi, kes tahab filosofeerida ja ma arvan, et kuskil on keegi, kes tahaks diibitseda ka, aga ta ei julge seda valju häälega välja öelda. : D

    VastaKustuta
  7. Ma tulen 11. juuli Eestisse, siis diipitseme? Vàga tahaks.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji