Sõbrapäevikud on nii jube-toredad asjad. (: Peale pikka viibimist Reinu ja Kaspari kodudes, on see nüüd lõpuks ikka minu juures kindlas kohas. Inimesed kirjutavad ikka nii torenaljakaid asju ja eriti kui on mingi 14. küsimus, mis nõuab, et vastaja kirjutaks, mida veidrat ta minu kohta teab või mida ta teab, mida teised ei tea.

Kertu: Ma tean, et Sa oledki pisut veidrik, aga üldsegi mitte halvas mõttes, täiesti heas mõttes. Ma tean, et Sulle ei meeldi vihmavarjuga vihmas jalutada, aga tegelikult Sulle ikkagi vihmavarjud meeldivad. Ma tean, et Sulle ei meeldi kuumad joogid, kuid ühest mõnusast kakaost Sa ära ei ütle. Siis ma tean, et Sa oled minuga natuke liiga palju aega koos veetnud, sest Sulle on klatš külge hakanud ja nõrgad tenniselöögid! :) Aa.. ja Sulle meeldivad lambikad küsimused.

Mai: Ma ei hakka KÕIKE avaldama, aga.. sa oled üsna üleni veider. Sellised pisiasjad, detailid, mida ma ei pea vajalikuks üles märkida.

Mammu: Tean, et Su alter ego on Räme Räpakoll :D Tean, et Sulle meeldivad lambikad asjad ja pluusid, kus on suured augud. Oskad olla väga sentimentaalne ja sellepärst ei saaks sinust arsti. Tean, et sinu poole võib iga palvega pöörduda ja Sa püüad alati aidata. Tean, et teed imehäid muffineid, et Sulle meeldib talv rohkem kui suvi. Tean, et Sa kunagi arvasid, et ma olen ülbe.
Ja mida võib-olla teised ei tea on see, et teil on kodus üks nuga (või oli see lusikas? kahvel? no igatahes üks söögiriist), mis on teistest erinev ja mida teised üldse sellepärast kasutada ei taha, aga sina just kasutad, sest see on teistsugune.
(Siinkohal võin mainida, et see söögiriist oli kahvel ja Merilin-Ingrid hävitas selle jäätist süües. :D)

Mary: Eäö veidrused sinu kohta? No parim on vast see, et Sa kardad isegi oma sõpradele helistada. Vot see on minu meelest veider ja tekitab tunde pisut kauge.

Kate: Igassssst asssssju, mida ma hoian turvaliselt oma salalaekas (kergitan kulme) :)

Triinu: Ma tean, kes Sa tegelikult oled, ma tean, et Sul on SUPERVÕIMED.
(nii nunnu. ^.^)

Gerli: Ma arvan, et olenemata Sinu vanusest Sa siiski usud veel päkapikkudesse.

Kaisa: Veidrat... see on veider, et sa mind siia kirjutama lasid. Okei kui ma sind kunstikoolis joonistasin... avastasin, et Sul on VEIDER nina ja suu vaheline ala...
Teised ei tea, aga mina arvan, et tean.. Ma tean TÄPSELT, mida tunned, kui ütled, et elu on lill. :) Sellest tundest on põhjustatud ka su naer näiteks modelliks olemisel, ma tean, mul samad jutud. ebanaljakas on naljakas.
(word!, sis.)

Kapsar: Ma tean sinu kohta seda, et sa tead kõike. Tean, et sulle meeldib üsna palju naerda ka.



Ja nii nad siis ütlevad. Kõigega ma nõustuda ei julge, aga tore on ikka. (: Ma vist võiks need kõik küsimuste vastused teile siia ümber kirjutada, aga tegelikult pole üldse mõtet. :D

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji