oleme tublid 2010!

Tänasest alates algas minul ja Merilinil kampaania "Oleme Tublid 2010" ja loodetavasti 2011 ka.
Aga igatahes tähendab see seda, et aitab looderdamisest, me muutume enda jaoks kasulikumaks. Vot tak.
Seega oleks vist siinkohal paslik ära mainida, et ma olin juba eile tubli. Ärkasin hommikul ja õppisin 7tundi järjest morfoloogiat ja liiklust, mis tagas mulle A minu morfoloogia testis ning autokooli teooriaeksami sooritamise positiivsele hindele.
Täna vaatasin poolmeelelahutuslikku dokfilmi "Battel of the Brains" ja nüüd hakkan tegelema enda norra keele koduste töödega, et ma maha ei jääks omadega.
Seega tsutsufrei ja minu tubliduse või siis ehk pigem asjalikkuse update'e võib siit tihedaminigi ehk lugema hakata. Miski ju peab motiveerima ka.
Ja Migga, teeme nii, et kolmas kord läheb õnneks! :'D

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji