Täna oli tore päev.
Mulle meeldivad toredad päevad.
Ja euroopa ideede ajalugu on ikka veel nii lavlimavli
ja semiootika on siiani mindfuck
ja kallidel ning paidel pole tõesti viga midagi. (:
Nüüd on lebo-lebo-lebo.
Filmid.
Raamatud.
Tumblr.
Ja ehk isegi natuke koolitöid.
:'

Kommentaarid

  1. ähh, miks Sulle semiootika ei meeldi? (muig) :)

    VastaKustuta
  2. Ei, kusjuures mulle meeldib. :D
    Kusjuures mulle päriselt meeldib, aga ma ei saa sittagi aru. :D

    VastaKustuta
  3. Vari kuuuuuuled.

    Ma jäin mõtlema, et.. kes meie ühised tuttavad on? :D

    VastaKustuta
  4. Semiootikute peol leiti, et semiootika on selline valdkond, millest normaalne inimene ei saa mõhkugi aru, aga me semiootikud kasutame seda maailma vallutamiseks.

    "Semiotics evolved as the
    human means to think of signs as signs, whether they be part of commu-
    nication in films or novels, the aggressive expressions of animals or the
    messages that pass between organisms as lowly as the humble cell. To be
    sure, the communication that takes place in the sociopolitical sphere is of
    utmost importance and the future of the planet currently depends on it.
    However, after Sebeok it is necessary to understand that human affairs
    are only a small part of what semiotics’ proper object is."

    Meie ühised tuttav on terve maailm.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji